کد خبر 825345
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
رضا عنایتی

سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان می‌گوید: با این شرایط و این بچه‌ها مطمئنم تیم در لیگ برتر باقی می‌ماند

به گزارش مشرق، رضا عنایتی پس از تساوی تیمش برابر تراکتورسازی اظهار کرد: ۱۰ دقیقه‌ای در نیمه دوم دچار فراموشی شدیم اما در کل موقعیت‌های حساس برای ما بود و تراکتورسازی موقعیت خاصی نداشت. هفت-هشت موقعیت خوب داشتیم که استفاده نکردیم. علیرغم میل باطنی و علی‌رغم این‌که حمله کردیم و موقعیت داشتیم نتوانستیم برنده شویم. 

وی افزود: از هواداران به شدت ممنونم زیرا تمام توانشان را گذاشتند که به ما انرژی بدهند. از آن‌ها ممنونم و امیدوارم در بازی‌های آتی نیز بتوانیم در ورزشگاه امام رضا(ع) میزبان رقبا باشیم.

عنایتی درباره آینده مشکی‌پوشان گفت: درک کردیم که شرایط سختی داریم، امیدوارم روحی‌روانی هم بالاتر بیاییم زیرا برای رسیدن به آنچه می‌خواهیم باید بهتر و بهتر شویم. با این شرایط و این بچه‌ها مطمئنم تیم در لیگ برتر باقی می‌ماند.

سرمربی تیم مشکی‌پوشان افزود: اگر به من باشد امیدوارم همه ۲۷ امتیاز برای مشکی‌پوشان باشد. اگر با حرف می‌شد خیلی کارمان ساده بود اما نیاز به همدلی داریم و باید تلاش مضاعفی بکنیم. امتیازاتی که در نیم‌فصل نخست از دست دادیم به قدر کافی زیاد بود و دیگر فرصتی برای از دست دادن امتیاز در نیم‌فصل دوم نداریم.

وی تصریح کرد: پارس جنوبی جم توانست در ابتدای لیگ به بهترین شکل امتیاز بگیرد، اما ما امتیاز از دست دادیم. سعی می‌کنیم برای همه بازی‌ها با برنامه جلو برویم و امتیاز خوبی کسب کنیم.

عنایتی در رابطه با بازیکن عراقی مشکی‌پوشان گفت: نشد کارت بازی برای وی بگیریم و او از تیم ما جدا شد.

وی تصریح کرد: از مهاجم گرجستانی امروز راضی بودیم، تا جا افتادن یکی دو بازی دیگر زمان نیاز دارد. من به ترکیب اصلی اعتقادی ندارم، برای همین بود که در این دیدار تغییراتی در ترکیب داشتیم.

سرمربی مشکی‌پوشان درباره داوری مسابقه گفت: صدایم اگر گرفته به خاطر داوری است، اما ترجیح می‌دهم صحبت نکنم. ایشان فقط می‌خندید و من از این خنده‌ها درس گرفتم. چون دستم بسته می‌کشد.

وی درباره مشکل مالی‌اش با استقلال گفت: مشکل که حل نشد هیچ، حسابم را هم بسته‌اند، ورودم، خروجم و همه چیزم ممنوع است. امیدوارم به قولشان وفادار باشند و مشکل را حل کنند.

عنایتی درباره منتفی شدن بحث حضور حاج‌رضایی در مشکی‌پوشان تصریح کرد: دیشب خبرش را خواندم که حضور وی منتفی شده اما امیدوارم بتوانیم وی را در کنار خود داشته‌باشیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس