کد خبر 825271
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
دیدار تیم های استقلال تهران و پارس جنوبی جم

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم به شدت از قضاوت داور دیدار این تیم مقابل استقلال انتقاد کرد و اعتقاد دارد که این داور حتی صلاحیت قضاوت در لیگ محلات را هم ندارد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌ها استقلال و پارس جنوبی در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر با نتیجه چهار بر صفر به سود آبی پوشان به پایان رسید. مسئولان تیم پارس جنوبی در این دیدار اعتراض زیادی به قضاوت کرمانشاهی داور این دیدار داشتند.

عبدالرحیم خطیب درباره دیدار پارس جنوبی مقابل استقلال اظهار کرد: بازی دیروز را همه ایران دیدند. من فکر کنم یکی از ضعیف‌ترین داورهای دپارتمان داوری را برای بازی دیروز گذاشته بودند. این دیدار بسیار حساس بود و هر دو تیم به امتیاز این بازی نیاز داشتند. کرمانشاهی بدترین سوت را زد. زمانی که پنالتی را در ابتدای بازی برای استقلال گرفت که بازیکن استقلال پشت هجده قدم پشت پایش را به پای خودش زد و به زمین خورد. آن طرف هم پنالتی را برای ما نگرفت و در آن صحنه کارت زرد به سیف‌اللهی داد. در ادامه هم داور به دنبال این بود که یک کارت زرد دیگر به سیف‌اللهی بدهد که در نهایت او را هم در همان نیمه نخست اخراج کرد.

او افزود: کرمانشاهی پس از سه گلی که ما خوردیم به دنبال جبران اشتباهاتش بود و یک پنالتی بسیار زشت را برای ما گرفت که اصلا پنالتی نبود. باید به حال این داوری گریست. اصفهانیان باید فکری به حال این داوری بکند.

سرپرست پارس جنوبی در پاسخ به این سوال که آیا دپارتمان داوری باید داور باتجربه‌تر و بهتری را برای این دیدار انتخاب می‌کرد، تصریح کرد: ما قبل از بازی با استقلال هم گفته بودیم که کرمانشاهی در حد و اندازه این دیدار نیست. بعد از بازی هم آقای غیاثی به جای اینکه از پارس جنوبی عذرخواهی کند از داور بازی حمایت می‌کند. داوری کرمانشاهی را باید کارشناسی کنند تا ببینند چه افتضاحی به بار آورده است. به نظر من کرمانشاهی در محلات هم نمی‌تواند داوری کند چه برسد به لیگ برتر ایران!

خطیب ادامه داد: من به طرفداران استقلال به خاطر این برد تبریک می‌گویم ولی طرفداران تیم بزرگ و ریشه‌دار استقلال هم این داوری را قبول نداشتند. استقلالی‌ها قبول نمی‌کنند با این داوری بالا بیایند. استقلال تا الان هر بردی که کسب کرده با قدرت فوتبال به پیروزی رسیده است. باید فکری به حال این داوری کنند.

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی در پاسخ به این سوال که آیا از کرمانشاهی شکایت می‌کنند، گفت: ما از داوری شکایت کنیم که چه؟ دیشب غیاثی از داوری حمایت می‌کند ولی او در حکم قضاوت و قاضی است. او اگر می‌خواهد نظر بدهد باید خدا را در نظر بگیرد. با این اشتباهات داوری ممکن است یک مربی کارش را از دست بدهد. ما این نتیجه را فراموش می‌کنیم و خودمان را برای بازی با سایپا آماده می‌کنیم اما اتفاقی که در داوری بازی مقابل استقلال رخ داد یک فاجعه برای جامعه داوری بود.

او افزود: همانطور که رضاییان، مدیرعامل ما گفت چه کسی است به شکایت ما رسیدگی کند. غیاثی دیشب بدون اینکه فیلم بازی را دیده باشد از کرمانشاهی حمایت می‌کند. او باید حق را بگوید. دیروز داوری سر تیم ما را برید. حیف است که لیگ برتر ایران چنین داورانی داشته باشد.

خطیب در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا پارس جنوبی به روزهای خوبش بازمی‌گردد، بیان کرد: در نیم فصل دوم شناخت تیم‌ها نسبت به هم زیاد می‌شود. همچنین پارس جنوبی یک سری بازیکنان مصدوم مثل امید سینک و مهدی زبیدی دارد که به شرایط بازی بر می‌گردند. اگر آقایان بگذارند سعی می‌کنیم که مثل قبل فوتبال خوبی را ارائه دهند. ما به دنبال عدالت هستیم و هر چه حق ما است به ما بدهند. من از مجموعه باشگاه و تماشاگرانمان تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله با حمایت آن‌ها به روزهای خوب برمی‌گردیم.

سرپرست پارس جنوبی در پایان درباره شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: ما برای کسب سهمیه می‌جنگیم اما از روز اول هم گفتیم که نه به دنبال قهرمانی و نه به دنبال کسب سهمیه بودیم. از طرفی تیم ما هم برای این هدف بسته نشده بود. پارس جنوبی با بازی‌های خوبی که ارائه داد این توقع را ایجاد کرد. هر چه مصلحت خدا باشد برای پارس جنوبی اتفاق می‌افتد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
    0 0
    یعنی چه؟ داور ضعیف ، اشتباهات داوری،...... اتفاقا داور خیلی هم قدرتمندانه وظیفه ای که بر عهده داشت را انجام داد....آخه استقلال باید این فصل سهمیه بگیره، باید، می فهمی!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس