کد خبر 825265
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
حسن زمانی

عضو هیئت مدیره استقلال گفت بی‌انصافی است که هواداران این تیم علیه وزیر ورزش و جوانان و مدیرعامل باشگاه که پشت استقلال هستند، شعار بدهند.

به گزارش مشرق، حسن زمانی  درباره پیروزی 4 بر صفر استقلال برابر پارس جنوبی جم، حواشی این دیدار، اظهارات وینفرد شفر و ... صحبت کرد.

 چه نظری در مورد برد روز گذشته استقلال دارید؟

قبل از بازی گفته بودم که استقلال با بردی که بدست می‌آورد، دل هوادارانش را شاد خواهد کرد و این اتفاق هم رخ داد. تیم واقعی استقلال همین است. اگر تیم نتیجه نگیرد، به خاطر بدشانسی‌ها و حواشی است. وقتی تیم از کادر فنی فهیم و با دانش برخوردار باشد و بازیکنان خوش فکری هم داشته باشد، نتیجه‌اش همین می‌شود.

 شما موافق نیمکت‌نشینی سیدحسین حسینی و بازی کردن مهدی رحمتی هستید؟

حسینی و رحمتی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران هستند که خوشبختانه هر دوی آنها در استقلال حضور دارند. حسینی آنقدر فهیم است که اگر طبق سیاست‌های شفر ذخیره شد، کوچک‌ترین حاشیه‌ای نداشته باشد. سیاست شفر این بوده و در آینده نزدیک می‌بینیم که حسینی درون دروازه قرار خواهد گرفت.

 این مسئله صحت دارد یکی از اسپانسرها خواسته رحمتی درون دروازه قرار بگیرد؟

این موضوع را شنیدم، اما مطمئن باشید شفر آدمی نیست که به خاطر این مسائل به بازیکنی بازی بدهد. طبق شناختی که روی شفر دارم، چنین موضوعی را حتما رد می‌کنم. لیاقت رحمتی و همچنین آمادگی کاپیتان اول استقلال باعث شده درون دروازه قرار بگیرد.

نکته عجیب بازی، شعارهایی بود که هواداران استقلال علیه سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه سر دادند.

آقای سلطانی‌فر در مدتی که آمده، برای استقلال سنگ تمام گذاشته است. شهادت می‌دهم هر وقت کاری با او داشته یا نیاز به حمایت ایشان داشتیم، در رابطه با استقلال کوچک‌ترین دریغی نکرده است. بی‌انصافی است کاری کنیم که وزیر ورزش و همچنین افتخاری که با تمام وجود پشت استقلال بودند، از باشگاه دور شوند. از هواداران درخواست می‌کنم که حاشیه‌ها را دور کنند. سلطانی‌فر کاری کرد که از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشویم.

شاید یکی از دلایل ناراحتی هواداران، عقب نشینی مدیران نسبت به پرونده مهدی طارمی و پرسپولیس بوده باشد؟

هواداران مطمئن باشند که اگر در رابطه با پرونده پرسپولیس نیاز به پیگیری باشد، ورود خواهیم کرد.

 تشویق علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل پیشین و شعار علیه افتخاری در بازی روز گذشته عجیب نبود؟

برای خود من هم جای تعجب داشت که وقتی تیم این نتیجه را به دست آورده، حواشی را تحمیل کنیم. هواداران فهیم ما خودشان حاشیه‌ها را مدیریت کرده و سکوها همراه با تیم حرکت کنند.

 وینفرد شفر پس از پایان بازی، به ایجنت ایرانی اشاره کرده و گفته او باعث فراری دادن دو بازیکن مدنظر خارجی او شده و به آنها گفته که ایران کشور امنی نیست. چه واکنشی به این مسئله دارید؟

ایجنتی که این مسائل را گفته، قطعا ایرانی نیست. ایرانی آنقدر تعصب دارد که درباره کشورش این مسائل را مطرح نکند. به شفر می‌گویم که هیچ گونه نگرانی بابت این مسائل نداشته باشد، چون ایرانی‌ها باتعصب هستند و هیچ وقت حاضر نیستند کشورشان را به بیگانه‌ها بفروشند.

اگر به این نتیجه رسیدید که شخص ایرانی بوده باشد، چه کار خواهید کرد؟

قطعا پیگیر آن می‌شویم تا برخورد صورت بگیرد. در اصل این شخص جاسوسی کرده و در لباس ایرانی خیانت می‌کند. اگر سرنخی از این شخص پیدا کنیم، آن را در دستگاه‌های ذی صلاح از جمله قوه قضاییه و دستگاه‌های امنیتی پیگیر بوده و شکایت خواهیم کرد تا با او برخورد کنند. با مدیرعامل باشگاه هم صحبت می‌کنم تا پیگیر طرح شکایت باشد.

شفر گفته که بیش از پنج هفته است بازیکنان منتظر پادادش هستند.

خودمان هم منتظر تشکیل جلسه هیئت مدیره از سوی افتخاری هستیم. اگر مدیرعامل پیشنهاد بدهد، قطعا پاداش را در جلسه هیئت مدیره مصوب خواهیم کرد.

موضوع پایانی ما، کاریکاتور یکی از رسانه‌های منتسب به پرسپولیس است که به کنایه گفته چطور شما گفته‌اید استقلال در هفته بیست‌وپنجم به پرسپولیس می‌رسد.

باید از آنها تشکر کنم که کاریکاتور را به این زیبایی و قشنگی کشیدند، اگر وقت شود حتما از دوستان تشکر خواهم کرد. من گفتم از هفته بیست‌وپنجم، استقلال به عنوان تیم دوم شانه به شانه پرسپولیس حرکت خواهد کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس