کد خبر 824985
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
مدیریت شهری

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر گفت: از دولت انتظار داریم طرح مدیریت یکپارچه شهری را مورد توجه قرار دهد اما متأسفانه این‌گونه نشده و در مواقع بحرانی اطلاعات در یکجا جمع‌آوری نیست.

به گزارش مشرق، محمد سالاری در مورد اجرای طرح مدیریت یکپارچه شهری گفت: از دولت انتظار داریم حداقل در برنامه ششم توسعه دوباره بحث مدیریت یکپارچه شهری را مورد توجه قرار دهد اما متأسفانه این‌گونه نشده است.

وی ادامه داد: وضعیت فعلی راهی جز رفتن به سمت مدیریت واحد شهری باقی نمی‌گذارد و لایحه مدیریت شهری و لایحه درآمد پایدار شهرها باید در کنار هم مورد توجه قرار گیرد.

سالاری گفت: وقتی حادثه ای حتی کوچک در شهر رخ می دهد ما به دلیل عدم تحقق مدیریت یکپارچه شهری شاهد موازی کاری تمام سازمانهای درگیر هستیم و اطلاعات در انواع شبکه ها و سیستم ها باید در اختیار یک نهاد واحد مانند شهرداری باشد که نیست.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر ادامه داد: تمام اطلاعات مربوط به سازمان ها و نهادهای مختلف از جمله آب، برق، گاز، تلفن و شبکه های راهی و مترو و سایر تاسیسات شهری در ابعاد مختلف باید در یک جا جمع آوری و در اختیار مدیریت شهری قرار گیرد که این همان تحقق مدیریت یکپارچه شهری است تا بتوان در مواقع بحرانی از آن بهره گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس