به گزارش مشرق، محمد سرشار مدیر شبکه کودک (پویا و نهال) سیما درصفحه اینستاگرام خود ضمن تقدیر از گروه انیمیشن سازی فاطمه الزهرای مشهد که در صدد تولید اثری در پاسخ به انیمیشن سعودی «فتح تهران» هستند، توصیه کرد: نام اثر خود را از عملیات  مکه به عملیات ریاض تغییر دهید و باعث ایجاد حساسیت و شبهه جهان اسلام نشوید.

 

 وی در ادامه نوشت:

گروه انیمیشن فاطمه الزهرا(س) مشهد غیرت به خرج داده و می‌خواهد در پاسخ به انیمیشن ضعیف و ناموفق فتح تهران سعودیها، یک فیلم کوتاه انیمیشنی را تولید کنند. آفرین به همت و غیرت این جوانان مومن و انقلابی آتش به اختیار .

اما متاسفانه نام این انیمیشن عملیات مکه گذاشته شده. من امیدوارم این عزیزان، در داخل انیمیشن به هیچ وجه اشاره‌ای به عملیات نظامی در شهر مقدس مکه و فتح آن نکرده باشند. اما درخواستم این است که برای پیشگیری از سوءاستفاده محتمل سعودیها و رسانه‌های آنها، به هیچ وجه از نام این شهر بسیار مقدس استفاده نکنند و به جای آن، پایتخت سیاسی عربستان را مطرح کنند. حتی می‌توانند نام اثر را عملیات ریاض بگذارند.

افکار عمومی جهان اسلام به شدت نسبت به حریم امن شهر مکه حساس است و ایجاد این شبهه که ایران قصد عملیات نظامی در شهر مکه و فتح آن را دارد؛ کار ساده‌ای برای رسانه‌های وابسته به سعودی و استکبار جهانی است. مخصوصا با نمایش هواپیماهای جنگنده ایرانی بر فراز مسجدالحرام و کعبه ! بنابرین براساس توصیه پیامبر خدا(ص) باید از موضع تهمت دوری کنیم.

    جالب است حضرت امام خمینی کمتر از دو ماه پس از کشتار ایرانیان در شهر مکه، اینچنین درباره حرمت این شهر مقدس صحبت می‌کنند: «سیدالشهدا ـ سلام الله ‏‎ ‎‏علیه ـ هم فدا شد؛ برای اینکه در مکه نماند که نبادا به ساحت قدس مکه جسارت بشود؛‏‎ ‎‏همه فدای مکه هستند. مکه جایی است که همۀ انبیا خدمتگزار او بوده اند و حالا گرفتار‏‎ ‎‏شده مکه به دست یک دسته اشخاص ملحد که اصلاً نمی فهمند باید چه بکنند؛ و‏‎ ‎‏نمی فهمیدند و نمی دانند چه تحمیلی برشان شد.» امیدوارم خداوند موفقیتهای گروه فاطمه الزهرا(س) را روزافزون فرماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
    18 1
    درسته
  • GB ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
    17 2
    کاملا درسته ، ان شالله ترتیب اثر بدن.
  • احمد IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
    10 6
    پیامبر هم فتح مکه را انجام داد ومکه را از دست مشرکین رهانید به نظر شما وهابیون وآ ل سعود چه تفاوتی با مشرکین قریش دارند؟ لااقل مشرکین قریش حرمت ماههای حرام راداشتند که اینها ندارند
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
    0 0
    پیشنهاد عالی بود. این نابخردان سعودی همین جوری سعی دارند ایران را دشمن جهان اسلام نشون بدن، نباید خودمون بهانه دستشون بدیم که دستاویز قرارش بدن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس