کد خبر 822799
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵
محمدجواد ابراهیمی

عضو تیم ملی کشتی‌آزاد کشورمان گفت: در کشتی هدفم رسیدن به مدال طلای المپیک است و امیدوارم بتوانم به این مهم دست پیدا کنم.

به گزارش مشرق، محمدجواد ابراهیمی عضو تیم ملی کشتی‌آزاد کشورمان گفت: مدتی است که اردوهای تیم ملی آزاد شروع شده و ما هم برای حضور در مسابقات جام جهان پهلوان تختی آماده می‌شویم. تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم من هم شرایط خوبی دارم و تمریناتم را زیر نظر کادر فنی انجام می‌دهم تا بتوانم برای تیم ملی کشورم مفید و مثمرثمر باشم.

وی در ادامه بیان داشت:‌ من با دوبند تیم ملی افتخارات زیادی را کسب کردم. سال ۲۰۱۲ طلای جوانان جهان و طلای جوانان آسیا، در سال ۲۰۱۵ نقره ارتش‌های جهان، ۲۰۱۶ طلای دانشجویان جهان، دو مدال طلا در تورنمنت بلغارستان و رومانی، دو مدال برنز در لهستان و ترکیه و مدال نقره در تورنمنت یارگین روسیه در سال ۲۱۰۷ از جمله افتخاراتی است که برای کشورم به دست آورده‌ام و اکنون هم مانند یک سرباز آماده خدمت به کشورم هستم.

ملی‌پوش آزاد کشورمان در خصوص بازگشت رسول خادم در رأس کادر فنی تیم ملی آزاد اظهار داشت: به نظر من رسول خادم بهترین مربی جهان است و همانطور که در المپیک ریو مشاهده کردید تیم ملی کشتی آزاد کشورمان مدال‌های خوبی را کسب کرد. اکنون هم خادم از کادر فنی بسیار خوب و با عیار بالایی استفاده کرده است. حضور مربیان بزرگی مثل علیرضا رضایی، فردین معصومی، محمد طلایی و دیگر مربیانی که دارای مدال‌های رنگارنگ در مسابقات جهانی و المپیک هستند نشان می‌دهد که رسول خادم برنامه‌ریزی خوبی برای آینده کشتی‌آزاد انجام داده است و قصد دارد کشتی آزاد را به روزهای خوبش برساند.

ابراهیمی در خصوص جوان‌گرایی در تیم ملی تأکید کرد: در تیم ملی یک پوست‌اندازی بسیار خوبی انجام شده و نسل جوان و آینده‌داری دوبنده تیم ملی را پوشیده‌اند. من هم یکی از این جوانان هستم و هدفم فقط و فقط طلای المپیک است. امیدوارم بتوانم به این مهم دست پیدا کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس