کد خبر 822764
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۰
چاقو کشی نمایه

پرونده زن جوانی که در شهر هامبورگ آلمان به دست شوهرش به قتل رسیده بود در دادسرای امور جنایی تهران به جریان افتاد.

به گزارش مشرق، چند روز قبل مرد میانسالی در شمال‌تهران به اداره پلیس رفت و از دامادش به اتهام قتل دخترش در شهر هامبورگ آلمان شکایت کرد. شاکی در توضیح ماجرا گفت: چند سال قبل پسر همسایه‌مان به نام شاهرخ به خواستگاری دخترم مرجان آمد. پدر و مادرش از قدیم همسایه ما بودند و مشکلی نداشتند.

ابتدا با ازدواج آنها موافقت نکردم، اما شاهرخ مدعی بود که عاشق و دلباخته دخترم شده است و او را خوشبخت می‌کند. خانواده او آنقدر اصرار به ازدواج آنها کردند که در نهایت من راضی شدم و مرجان را به عقد شاهرخ در آوردم. وقتی ازدواج کردند زندگی خوبی را شروع کردند و همه احساس می‌کردیم که خوشبخت شده‌اند و خوشحال بودیم از اینکه شاهرخ دامادمان شده‌است. 

مدتی گذشت تا اینکه شاهرخ تصمیم گرفت برای ادامه زندگی به شهر هامبورگ آلمان برود. من مخالف این بودم که دخترم در کشور خارجی زندگی کند و از من دور باشد، اما شاهرخ آنقدر شیفته زندگی در آلمان شده بود که حرف‌ها و مخالفت‌های ما اثری نداشت و اصرار داشت با مرجان به هامبورگ بروند. وقتی با دخترم مشورت کردم او هم راضی بود همراه شوهرش به آلمان برود و به همین دلیل ما موافقت کردیم و آنها برای ادامه زندگی راهی هامبورگ آلمان شدند.

پس از این ما به صورت تلفنی و از طریق شبکه‌های اجتماعی هر روز با دختر و دامادم ارتباط داشتیم. آنها از زندگی تازه‌شان در کشور آلمان خیلی راضی بودند و اصرار داشتند ما چند روزی برای دیدن آنها به هامبورگ برویم. من چند باری به هامبورگ رفتم و هر بار چند روزی پیش آنها می‌ماندم و هر زمانی که می‌رفتم مقدار زیادی برای آنها سوغات می‌بردم.

آنها زندگی خوبی داشتند و من هم از اینکه آنها خوشبخت بودند خیلی خوشحال بودم. دامادم هیچ مشکلی نداشت و با مرجان مهربان بود و حتی از من می‌خواست برای آنها سوغات نبرم و فقط برای دیدن آنها به هامبورگ بروم. 

وی ادامه داد: زندگی آنها در شهر هامبورگ ادامه داشت تا اینکه یک‌سال قبل مرجان دختری به‌دنیا آورد و ما صاحب نوه شدیم. فکر کردیم با به‌دنیا آمدن نوه‌ام زندگی آنها روز به روز بهتر و شیرین‌تر خواهد شد، اما متوجه شدیم که آنها با هم اختلاف پیدا کرده‌اند. ابتدا دخترم اختلافات‌شان را از من و مادرش پنهان می‌کرد تا اینکه متوجه شدیم شاهرخ به دین تازه‌ای گرویده است و از مرجان هم خواسته تا دینش را تغییر دهد، اما مرجان مخالفت کرده و همین موضوع باعث اختلاف آنها شده است. بعدها فهمیدیم شاهرخ، به خاطر همین موضوع چند بار دخترم را کتک زده است.

پس از این اختلافات آنها هر روز بیشتر می‌شد تا جایی که دو ماه قبل متوجه شدیم شاهرخ، دخترم را با چاقو به قتل رسانده است. بلافاصله برای بررسی موضوع به آلمان رفتم و فهمیدم متأسفانه موضوع حقیقت دارد و دامادم در درگیری با مرجان با ۱۴‌ضربه چاقو او را به قتل رسانده و مأموران پلیس شهرستان هامبورگ هم او را به اتهام قتل همسرش بازداشت کرده‌اند. 

وی ادامه داد: وقتی پیگیری سرنوشت نوه‌ام شدم، مأموران پلیس اعلام کردند نوه‌ام را پس از حادثه برای نگهداری تحت نظارت دولت آلمان به خانواده آلمانی سپرده‌اند. سپس من جسد دخترم را برای خاکسپاری از آلمان به ایران انتقال دادم و الان برای شکایت از دامادم به اداره پلیس آمده‌ام و درخواست دارم متهم را برای محاکمه به ایران منتقل کنید تا در دادگاه ایرانی به اتهام قتل همسرش محاکمه شود.

همچنین درخواست دارم نوه‌ام از خانواده آلمانی گرفته شود و برای نگهداری به خانواده ما تحویل داده شود.  پس از طرح این شکایت پرونده به دستور بازپرس دادسرای امور جنایی تهران در اختیار تیمی از مأموران اینترپل قرار گرفت. بازپرس جنایی دستور داد تا مأموران اینترپل ضمن بررسی موضوع حادثه، مدارک موجود این حادثه را برای بررسی به دادسرای امور جنایی ارسال کنند. 

تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
    3 0
    دین تازه ای همراه با وحشی گری افسارگسیخته، غرب وحشی
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
    3 0
    اگر واقع اینجور باشه؛خیلی زن خوبی بوده!!!تحسین برانگیزه.
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
    2 0
    عجب جانوری بوده این شاهرخ.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس