کد خبر 822619
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
به وقت شام

پوستر فیلم سینمایی به وقت شام ساخته "ابراهیم حاتمی کیا" برای حضور در بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.

به گزارش مشرق، پوستر فیلم سینمایی به وقت شام ساخته "ابراهیم حاتمی کیا" برای حضور در بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.

پوستر فیلم به وقت شام رونمایی شد

بازیگران مطرحی از کشورهای لبنان، سوریه، عراق و مصر در فیلم سینمایی "به وقت شام" جلوی دوربین ابراهیم حاتمی کیا رفتند.

پیر داغر، خالد السید، جوزیف سلامه، رامی عطاالله، لیث المفتی، علی سکر، سامر خلیلی، محمد شعبان از جمله بازیگرانی هستند که در کنار "هادی حجازی فر" و "بابک حمیدیان" به ایفای نقش پرداخته اند.

ساخت موسیقی فیلم سینمایی "به وقت شام" جدیدترین ساخته "ابراهیم حاتمی کیا" به "کارن همایون فر" سپرده شده تا بار دیگر این دو هنرمند همکاری داشته باشند.

"به وقت شام" دومین همکاری کارن همایونفر با ابراهیم حاتمی کیا پس از ساخت موسیقی فیلم "بادیگارد" به شمار می آید.

فیلم سینمایی "به وقت شام" به تهیه کنندگی محمد خزاعی دومین همکاری مشترک ابراهیم حاتمی کیا و سازمان اوج است که برای نخستین بار در سطح اول سینمای ایران به صورت مستقیم به حوادث منطقه و اسلام تکفیری می پردازد.

به وقت شام

ابراهیم حاتمی‌کیا سال جاری همزمان با ماه مبارک رمضان تولید "به وقت شام" را کلید زد. اصرار ویژه حاتمی کیا مبنی بر اتمام مراحل تولید در سکوت خبری موجب شد تا اکثر اخبار در حد حدس و گمان مانده و در بیشتر مواقع از سوی مسئولین سازمان اوج رد شود.

هادی حجازی‌فر بازیگر مستعد این روزهای سینمای ایران یکی از نقش های اصلی به وقت شام را عهده دار است و به علاوه وی بابک حمیدیان که همواره بازیگر مورد علاقه حاتمی‌کیا بوده در این فیلم به نقش‌آفرینی پرداخته و مابقی بازیگران این فیلم را جمعی از بازیگران بین المللی سوری و عراقی تشکیل می دهند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس