نصیر زاده

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: اخراج بازیکن ما کم‌لطفی داور بود و او در این صحنه عجولانه تصمیم گرفت.

به گزارش مشرق، هوشنگ نصیرزاده درباره تساوی یک بر یک گسترش فولاد مقابل پرسپولیس گفت: داور مسابقه اگرچه در مسائل فنی قضاوت خوبی داشت و گل تیم ما هم روی شاهکار کمک داور دوم و تشخیص خوب او به ثمر رسید و پرسپولیس هم یک ضربه کاشته پشت محوطه جریمه از ما طلب دارد، اما باید بگویم اخراج بازیکن ما یک تصمیم عجولانه بود، چون داور تحت فشار روانی تماشاگران و نتیجه‌ای که برای هواداران پرسپولیس غیرمنتظره بود، به خاطر تعلل بازیکن ما روی پرتاب اوت کارت زرد دوم را نشان داد و اخراجش کرد.

وی افزود: در تمام کلاس‌های داوری به طور خصوصی گفته می‌شود که داوران کارت زرد دوم را به بازیکنان روی بستن دیوار دفاعی و اتلاف وقت‌های به این شیوه صادر نکنند چون این تصمیم کاملاً کتابی خواهد بود. داور باید آستانه تحمل داشته باشد. وقتی بازیکن ما فرد مناسبی را برای پرتاب اوت پیدا نمی‌کند، چند لحظه‌ای مکث می‌کند تا گیرنده مناسب توپ را پیدا کند. اخراج بازیکن ما تصمیم عجولانه داور بود. در یک صحنه هم بازیکن پرسپولیس اوت را از روی پیست کنار زمین پرتاب کرد و داور دوباره اوت را به او داد و تکرار کرد. در حالی که این قانون ۲۰ سال است که عوض شده و توپ باید در اختیار تیم ما قرار می‌گرفت.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در مورد گل دقیقه ۹۵ پرسپولیس  اظهار داشت: حتی روی زمان گلی که دریافت کردیم معترض نیستیم، زیرا در ۴ دقیقه وقت تلف‌شده، بازیکنان ما روی زمین افتاده بودند و داور به وقت‌های اضافه لحظاتی اضافه کرد. من روی زمان گل پرسپولیس  هم اعتراضی ندارم اما اخراج بازیکن ما و ۱۰ نفره شده تیم کم‌لطفی داور بود. 

نصیرزاده با گلایه از پیمان یوسفی گزارشگر تلویزیونی بازی گفت: پیمان یوسفی مثل گزارشگری که خود را گزارشگر فقط تهران می‌داند، بازی را گزارش کرد در حالی که او یک گزارشگر ملی است. در برخی از شهرستان‌ها گزارشگران تلویزیونی خود را محدود به همان استان می‌دانند. پیمان یوسفی هم تا دقیقه ۹۲ این گونه بازی را گزارش می‌کرد و مدام می‌گفت هنوز حمله‌های دامنه‌دار پرسپولیس  شروع نشده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
    4 7
    داور باز هم بازی رو واسه لنگ دراورد
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
    1 0
    استقلالی ها یادشون رفته دو هفته س به لطف تیر دروازه نباختن. خخخخخ
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
    0 0
    خدایی 90 دقیقه حمله کرد پرسپولیس و کلا پشت محوطه جریمه ی گسترش بود. حقش یه گل بود دیگه
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
    0 0
    آره خودت هم خوب میدونی داور عملا برا گسترش بازی کرد مدام جلوی پاس های پرسپولیس می گرفت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس