کد خبر 822296
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
رونالدو

مدیرورزشی باشگاه یوونتوس اعتراف کرد که این باشگاه دوست دارد ستاره پرتغالی رئال مادرید را به خدمت بگیرد.

به گزارش مشرق، با انتشار شایعاتی درباره آینده کریستیانو رونالدو مبنی بر احتمال جدایی او از رئال مادرید در پایان فصل جاری، جوزپه ماروتا، مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس می‌گوید که این باشگاه از عقد قرارداد با مهاجم پرتغالی رئال مادرید استقبال می‌کند، البته به شرط آن که استطاعت مالی خرید و پرداخت حقوق او را داشته باشد.

ماروتا درباره رونالدو - کسی که در نظرسنجی نشریه آس، 67.5 درصد از کاربران دوران حضورش در رئال مادرید را به پایان رسیده دانسته‌اند - به نشریه گاتزتادلواسپورت گفت: کریستیانو به یوونتوس بیاید؟ این ما را وسوسه می‌کند، اما این فقط یک رؤیاست. اینکه هواداران کاملاً حق دارند رؤیاپردازی کنند یک چیز است و اینکه ما واقعاً او را بخریم یک چیز دیگر. واقعیت این است که انجام چنین عملیاتی غیرممکن است، اما نه فقط برای ما بلکه برای تمام باشگاه‌‌های ایتالیایی، چون هزینه‌ای دربردارد که خارج از توان مالی آنها و یک ریسک بازرگانی بسیار بزرگ است.

ماروتا در ادامه تمایل یوونتوس به خرید امره جان، هافبک آلمانی لیورپول را تأیید و تأکید کرد: او بازیکن بزرگی است و یوونتوس با فرا رسیدن ماه ژوئن فرصت خوبی برای عقد قرارداد با او دارد. با این حال هنوز هیچ توافقی صورت نگرفته است و او در ماه ژانویه به ما ملحق نخواهد شد، اما ما تمام تلاش‌مان را برای جذب او انجام می‌دهیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس