شفر افتخاری

سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد مسائل مختلف این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش مشرق، رضا افتخاری درباره اینکه مطرح شده حسین حسینی مشکلی برایش پیش آمده و این دروازه بان از فیکس بودن در آمده و رحمتی جایگزین او شده گفت :این مسائل در فوتبال طبیعی است و نمی توان اسم حواشی را روی آن گذاشت .در هر باشگاهی سرمربی تصمیم گیرنده نهایی است که از یک بازیکن استفاده کند و یا بازیکن تیم را در لیست فروش قرار دهد.

در کار فنی دخالت نمی کنیم

او بیان کرد :همچنین سرمربی تصمیم می گیرد که 2 بازیکن جدید جذب کنیم .به این ترتیب بروز چنین موضوعاتی در یک باشگاه طبیعی است و نمی توان این مسائل را حاشیه دانست .در کار فنی به هیچ عنوان دخالت نمی کنیم و نظر خود سرمربی مهم است که چه بازیکنانی را در تیم نگه دارد و یا رد کند .اما آن چیزی که شفر از ما خواست این بود که یک فوروارد خوب خارجی برای تیم جذب کنیم و خودش با معرفی تعدادی بازیکن از میان آنها گزینه مورد نظر را انتخاب کرد و شرایط حضور این بازیکن فراهم شده و روز جمعه هفته جاری وارد تهران می شود و شنبه هم تست های پزشکی را انجام می دهد .

بازیکن جدید به بازی پارس جنوبی می رسد

او ادامه داد:بازیکن جدید به بازی پارس جنوبی جم می رسد و در صورتی که تست پزشکی مثبت باشد به ترکیب تیم اضافه می شود .اسمی از این بازیکن را نمی آورم چرا که اسامی بازیکنان قبل را اعلام کردیم و عده ای آنها را از حضور در ایران منصرف کردند .

برخی بازیکنان در حد استقلال نبودند

افتخاری درباره حضور مدیر برنامه نپالی در ایران بیان کرد :این فرد چند بازیکن را به ما معرفی کرد .فیلم بازیکنان مورد نظر را دیدیم و باید بگویم چنگی به دل نمی زدند و در حد استقلال نبودند .

باید مواظب باشیم تا بازیکنی را به ما قالب نکنند

مدیر عامل استقلال درباره اسامی بازیکنان مطرح شده در رسانه ها از جمله کولیبالی و غیره بیان کرد :برخی بازیکنان در لیست مذاکره بودند و حتی فیلم بازی های آنها هم رویت شد و پس از ارزیابی یک بازیکن را انتخاب کردیم که او را هوایی کردند و اجازه ندادند به ایران بیاید .بازیکنی که ما انتخاب می کنیم در هر صورت مدیر برنامه دارد و آنها با برخی اینجنت ها در تماس هستند و به نوعی برخی افراد آنها را از حضور در ایران منصرف می کنند .در هر صورت باید مواظب باشیم تا بازیکنی را به ما قالب نکنند .بازیکنی را جذب کنیم که سالم باشد و مشکل گلزنی ما را حل کند .انشاله مشکل ما که گلزنی است با آمدن بازیکن جدید حل خواهد شد .

با شهباززاده تسویه کامل کردیم

افتخاری در مورد وضعیت مالی با شهباززاده گفت :با این بازیکن تسویه کامل انجام دادیم و هیچ بدهی ای به او نداریم .او راضی شد و رفت .

پرونده مگویان بسته شد

او در مورد وضعیت مگویان گفت :با مگویان هم توافق کردیم و تسویه حساب انجام شد .پرونده این بازیکن برای همیشه بسته شد و در حالی که برخی ها اعلام می کردند این پرونده در فیفا دردسر می شود اما چنین اتفاقی رخ نداد و این موضوع به راحتی حل شد .این بازیکن به راحتی از استقلال جدا شد .

مشکلی بین من و جباری نیست

افتخاری در مورد اینکه آیا مشکلی میان او و جباری وجود دارد یا خیر بیان کرد :هیچ مشکلی میان ما وجود ندارد .من اصلا دخالتی ندارم که کدام بازیکن برود یا بماند چرا که تصمیم گیرنده نهایی سرمربی تیم است .ما هم بر اساس تصمیمات سرمربی عمل می کنیم .حالا اگر می خواهند این مساله را به نام من تمام کنند اشتباه است . سرمربی نخواسته بازی کند و گرنه من مشکلی ندارم .

لازم شد نامه های مکتوبی که من دادند را منتشر می کنم

او درباره دیدار شفر و جباری در منزل هافبک آبی ها افزود :در هر صورت جباری بازیکن بزرگی است و شاید من هم با ایشان دیدار کنیم و احترام او را هم خواهم داشت و تا به امروز با جباری توهینی نکردم و راجع به این فرد تا حالا نه جایی حرف زدم و نه انتقادی داشتم .عده ای در این فضا به دنبال سو استفاده هستند و به نوعی قصد دارند اختلاف بیاندازند که تمامی هدفشان هم این است تا با این کار برنامه های خود را پر کنند و گرنه مشکلی با جباری ندارم و بر اساس خواسته سرمربی عمل می کنم .اگر لازم شد نامه های مکتوبی که من دادند را منتشر می کنم .یک نامه درباره مصدومیت ایشان بوده و یکی هم درباره اینکه ایشان از لیست خارج شود که شفر کتبا نامه زده است .در هر صورت این موضوع در یک باشگاه طبیعی است .

قرارداد ما با جباری بازی به بازی بوده است و پول او را هم کامل پرداخت کردیم

افتخاری افزود :در پرسپولیس رامین رضاییان و آقای گلزن آنها رفتنی شدند اما آنقدر سر و صدا راه نینداختند.ما یک بازیکنی که با اطمینان آوردیم که بر مصدومیت خود غلبه کند و بتواند برای ما مفید واقع شود که متاسفانه زانوی این بازیکن اذیت می کرد حتی خود او را هم ناراحت می کرد .قرارداد ما با جباری بازی به بازی بوده است و پول او را هم کامل پرداخت کردیم .

رحمتی و حسینی هیچ مشکلی با هم ندارند

مدیر عامل باشگاه استقلال درباره حواشی اخیر میان حسینی و رحمتی گفت :حاشیه ای ندارد .می خواهید برایشان حاشیه درست کنید ؟رحمتی دروازه بان بزرگی است و از خود خویشتن داری نشان داد و این فرصت را به حسینی داد تا او رشد کند .رحمتی به حسینی کمک کرد و اکنون هم این کار را انجام می دهد و این دو هیچ مشکلی با هم ندارند مگر اینکه از بیرون بخواهند برای رحمتی و حسینی مشکل درست کنند .

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس