کد خبر 821885
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
سید حسین حسینی

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که سنگربان فعلی این تیم برای ثبت رکورد حفظ دروازه‌اش مدیون سیدمهدی رحمتی و دیگر آبی‌پوشان است.

به گزارش مشرق، سیدهادی طباطبایی درباره روند تیم استقلال پس از حضور وینفرد شفر در این تیم، اظهار داشت: روند استقلال نسبت به قبل بهتر شده، ولی این روند مثبت باید خودش را در نتایج هم نشان بدهد. بخشی از این خوب شدن تیم به شوک تغییرات در کادر فنی برمی‌گردد، اما وقتی چند هفته از آن شوک می‌گذرد، این مباحث فنی است که باید جوابگو باشد. باید دید که استقلال در آینده از لحاظ روند حرکتی چطور عمل می‌کند.

وی افزود: در دو هفته اخیر که بازی‌ها سخت‌تر شده، استقلال هم شکننده‌تر نشان داده است. در همین دو بازی اخیر هم دیدیدم. استقلال حتی جلوی تراکتورسازی که شرایط خوبی ندارد، کیفیت لازم را نداشت. در بازی مقابل سایپا هم دو نیمه زشت و زیبا رقم خورد. استقلال اول خوب بازی کرد، اما وقتی سایپا جلو آمدند، بازی متفاوت شد. در این دو بازی می‌گویند جپاروف نبود و به همین خاطر استقلال نتوانسته بازی کند، اما نباید این‌طور باشد چون استقلال تیم خیلی بزرگی است که مهره‌های خوبی هم دارد. اگر قرار باشد نبود یک بازیکن روی کیفیت تیم تأثیر بگذارد، نمی‌شود. باید عمیق‌تر به قضیه نگاه کرد.

دروازه‌بان سال‌های نه چندان دور استقلال راجع به عملکرد سیدحسین حسینی در چارچوب دروازه این تیم، تصریح کرد: حسینی بازیکن بااستعدادی است و امیدوارم این روند را ادامه بدهد. او موفقیتش را مدیون کل بازیکنان است که خیلی تلاش کردند تیم از این وضعیت در بیاید. حسینی همچنین مدیون سیدمهدی رحمتی هم هست که در کنارش به او انگیزه می‌دهد. حسینی همیشه باید قدردان هم‌بازی‌هایش باشد و پس از اینکه رکورد خود را از دست داد، انگیزه‌اش را از دست ندهد. بازیکن برای بزرگ بازی کردن در تیم‌های بزرگ از مردم انگیزه می‌گیرد. شما باید همیشه خوب و در بهترین شرایط باشید تا بتوانید انتظارات را برآورده کنید.

طباطبایی در مورد تصاویر پخش شده از محل زندگی حسینی در ابتدای حضورش در استقلال گفت: بقیه مگر چطور شروع کردند؟ خیلی‌ها این‌طور شروع کردند. مهم این است که بازیکن ظرفیت و لیاقت خودش را نشان بدهد و بتواند خودش را بالا بکشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس