کد خبر 821589
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
علی فتح الله زاده

فتح‌الله زاده که مدتی است از مدیریت باشگاه استقلال دور شده، واکنش تندی به مجری برنامه نود داده است.

به گزارش مشرق، شب گذشته حسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال با یک هفته تاخیر در برنامه نود حاضر شد و از شرایط سخت خود در زمان انتقال به استقلال خبر داد. این برنامه با نشان دادن عکسی از شرایط عجیب و تلخ زندگی بازیکنان جوان در کمپ باشگاه استقلال که در زمان مدیریت علی فتح الله‌زاده اوضاع تاسف‌باری داشت، میلیون‌ها نفر را شوکه کرد. (فیلم)

حالا فتح‌الله زاده که مدتی است از مدیریت باشگاه استقلال دور شده، واکنش تندی به مجری برنامه نود داده است. او در اینستاگرامش نوشت:

تلاش مذبوحانه عادل فردوسی‌پور که با دفاع از خوردن حقِ فوتبال و باشگاه‌های بازیکن‌سازی چون استقلال، امکان بزک – دوزک خود را در برنامه 90 فراهم می‌کند، بجایی نمی‌رسد.

سیدحسین حسینی از عشق بی‌آلایش و پاکش به استقلال می‌گوید و اینکه برای پوشیدن پیراهن سرشار از شرافت استقلال پیشنهادهای کلان دیگر تیم‌ها را رد کرده و با امکانات موجود و بضاعت ممکن باشگاهش کنار آمده! بی‌شکوه، بدون شکایت با اقلی از حداقل‌ها!

سراسیمگی و سربه دیوار کوبیدن فردوسی‌پور که هُنر استقلال را در کشف و پرورش استعدادهای خداداده‌ای چون حسین حسینی کتمان می‌کند، آشکار بود و آشکارتر می‌شود!
در شرایطی که اصلی‌ترین منبع درآمدسازی برای استقلال توسط صداوسیما با تعزیه‌گردانی و خیمه‌شب‌بازی عادل‌خان همچنان مسدود است، مدیریت دانا و توانای استقلال در سال‌هایی که هیچکس«سیدحسین» را نمی‌دید و نمی‌شناخت و بجا نمی‌آوردش با فراهم‌آوردن وسایل آموزشی و تن‌دادن به سختی‌های ناشی از کمبودهای مالی و پولی تحمیلی و با استفاده از بزرگانی چون ناصرخان حجازی در قامت مربی معلم، به وظیفه اصلی خود، یعنی بازیکن‌سازی «در کنار تیمداری» و مدعی قهرمانی‌بودن با بهترین شکل عمل کرده است.


آری! استقلال با دست‌خالی و زیربار فشارهای مالی، تیمی مدعی در آسیا را می‌ساخت و ستاره‌های آینده فوتبال سرشار از ستاره ایران را پرورش می‌داد! همه کارهای بزرگ باهم، همه کارهای لازم نیز به اتفاق.

کاستی‌های پولی و برخوردهای خصمانه‌ای که سنگ جلوی پای استقلال می‌انداخت موجب نمی‌شد مدیریت کاربلد باشگاه بزرگان روز و نابغه‌های آینده تیم‌ملی را فراموش کنند! با یک دست، ده‌کار ارزشمند.

شاهد درستی سیاست‌های لازم به تقلید استقلال، فراوان است و سیدحسین حسینی که امروز یکی از خوش‌استیل‌ترین دروازه‌بان‌های دهه اخیر ایران بشمار می‌رود گواهی می‌دهد بر این توفیق بزرگ! وی در روزهایی دیده شد و پروریده شد که بچه‌ای بیش نبود. یکی از بچه‌های خوب خدا.

در خاتمه، از عادل‌خان که به یُمن کشف و پرورش ستاره‌هایی چون سیدحسین حسینی، هر شب در 90، با تن‌پوش‌های 10 میلیون ‌تومانی حاضر می‌شود و رژه می‌رود و عاشق خود می‌نماید به شکلی طاووس‌وار یک سوال داریم: کدام باشگاه برای نفرات تیم نوجوانان و جوانان خود منزل و آپارتمان اجاره کرده و می‌کند (با توجه به انواع بلایای زیست‌محیطی و پلنگیدن‌های معمول) که فردوسی‌پور از همه آنها بی‌خبر نیست.

فتح‌الله زاده که در خرید بازیکنان بزرگ و گران‌قیمت برای تیم بزرگسالان استقلال مشکلی نداشت، توضیح مشخصی درباره شرایط بد کمپ استقلال در زمان «مدیریت توانا و کاربلد» ارایه نداده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 7
  • علی ZA ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
    40 44
    درود به حاجی خدمون. دشمن شماره 1 استقلال عادل فردوسی پور هرکی شک کرد باید به عقلش شک کرد
    • حامد ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      6 7
      یادت رفت بگی حاجی شوالیه ! خخخخ دیگه روی حق نمی تونم پا بذارم ، از فردوسی پور صریح اللهجه تر و پاک تر این فوتبال نداره فعلا
  • سید IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
    25 52
    عادل فردوسی پور درست ترین ادمه .من خیلی قبولش دارم.از صدتا فتح الله زاده بهتره.
    • امیر IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
      34 15
      از سکوتش در برابر دستکاری و جعل قرارداد طارمی و پرسپولیس معلومه
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
    31 24
    فردوسی پور دلاله دشمن استقلاله
  • علی IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
    31 33
    باشگاه کثیف کیسه ازین بیشترم ازش لنتظار نمیره
  • IT ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
    32 15
    خیلی جالبه!!!!!! مگه فرودسی پور گفت از بی پولیت حرف بزن؟؟؟ خود حسینی شروع کرد از گذشته سختش حرف زدن........... فتح الله زاده عزیز! توجیه نکن کارهاتو
  • محسن IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
    30 1
    پرواضح است وروشن که فردوسی پور با به جان هم انداختن مدیران ومربیان وهمچنین بازیکنان وبزرگ نمایاندن مشکلات تیم های لیگ برتر برنامه ای جذاب برای علاقه مندان فیلم های اکشن ساخته ودرامد کسب میکند واین هیچ کمکی به پیشرفت فوتبال ما نمیکند واهالی فوتبال ودلسوزان کم کم متوجه این ترفند فردوسی پور می شوند
  • US ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
    21 2
    واقعا رفتار فردوسی پور در برابر حادثه پلاسکو و حادثه نفت کش جالب توجه بود، تفاوت از زمین تا آسمان
  • 021 IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
    46 18
    از قدیم همینطور بوده هر وقت فردوسی پور دست بعضیهارو رو کرده و از ضعفهای اونها گفته و پتشون رو رویه آب ریخته شروع میکنن به توهین کردن بهش چون جوابی ندارن!..متاسفم واسه مافیای فوتبال ایران فتح الله زاده....
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
    24 5
    اینهمه بمب ترکوندی حداقل برای سرمایه اینده باشگاه یک خونه میگرفتی که بنده از سرما و گرما در عذاب نباشه
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
    14 1
    یعنی سید حسین حسینی هم دروغ میگه؟!
  • مهدی IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
    19 22
    فردوسی پور پرسمولیسی هست وهمیشه میخواد استقلال و تراکتور و سپاهان رو تضعیف کنه !
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
    17 4
    چهره فردوسی پور تو این عکس خودش کلی حرف داره
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
    15 12
    بیخیال شو، بسه دیگه، برو استراحت کن حاجی
  • سید IR ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    6 0
    بابا این فردوسی پور یکم تو همه چی افراطیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس