کد خبر 821284
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۰
صدا و سیما

سیما در روزی که عزای عمومی اعلام شده بود، پخش برنامه‌های طنز خود را ادامه داد!

به گزارش مشرق، روز یکشنبه ۲۴ دی با توجه به غرق شدن نفتکش کشورمان که منجر به درگذشت جانسوز ۳۰ خدمه ایرانی این کشتی شد، عزای عمومی بود و حتی شبکه‌های مختلف سیما نیز نوار سیاه در گوشه تصویر خود درج کرده بودند.


اما اتفاق انتقادآمیز این بود که برنامه‌های طنزآمیز سیما از جمله سریال «لیسانسه‌ها» و همچنین برنامه مفرح «ویتامین خ» شبکه نسیم پخش شدند.

این موضوع حتی با انتقاد امیرحسین رستمی بازیگر سریال لیسانسیه‌ها نیز مواجه شد.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جوادی IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
    0 0
    سلام متاسفانه صدا و سیما همیشه یک گام عقب تر است و این امر بر وجهه این ارگان به شدت لطمه زده است. در اعتراض های اخیر سکوت چند روزه صدا و سیما (که عمدتا با بهانه تلاش صدا و سیما در دامن نزدن به آرامش جامعه نمود پیدا می کند) این ارگان را از مردم دورتر نموده است. در زمان چندین ساعته صدا و سیما که برای سنجش شرایط و احتمالا هماهنگی با ارگانهای بالادستی به هدر می رود در همین اثنا شبکه های نوظهور اجتماعی گوی سبقت را از او ربوده و شاید در ابتدای امر خبرها را به درستی منعکس نمایند اما در ادامه به خاطر سرعت عمل در انتشار اخبار با سیل عظیم جویندگان خبر مواجهه هستند و با شیطنت هایی، این خیل عظیم را با هر خبر درست یا نادرستی به هر سویی که می خواهند می کشانند. صدا و سیمای عزیز در رخداد حادثه سانچی هم دچار چنین خبطی شد و با تاخیر در اطلاع رسانی گوی و میدان را به دیگر کانالهای اطلاع رسانی در فضای مجازی واگذاشت و حضور دیرهنگام او در ارائه گزارش های مختلف نوش دارویی بعد مرگ سهراب بود چرا که کانالهای مختلف اطلاع رسانی با موج سواری حاصل از خلا صدا و سیما اطلاعات کذبی چون مقصد کره شمالی سانچی یا حتی اصابت موشک را مطرح کردند. پخش برنامه های طنز با روبان مشکی در گوشه کادر کانالهای تلویزیونی دو امر را به ذهن متبادر می کند: 1- صدا و سیما خود را جدا از ملت می داند و با درج روبان مشکی در کادر خود از طرفی میخواهد با مردم همراهی کند و از سوی دیگر با پخش برنامه طنز می خواهد ذهن مردم را منحرف کند که ای آقا اتفاق مهمی رخ نداده است! و به زعم خود اقدام به تلطیف شرایط اجتماعی جامعه می کند! 2- یا اینکه صدا و سیما مفهوم اندوه و ناراحتی ملت را در ازدست دادن جوانان این دیار در راه خدمت به مردم را درک نمی کند با تفاسیر فقط یک جمله می گویم: "صدا و سیمای عزیز هوشیاری و تیزبینی و دقت و سرعت عمل شما ، قطعا ما را از مراجعه به دیگر کانالهای خبری از جمله فضای مجازی که بعضا شناخت سره از ناسره تقریبا غیرممکن می شود را بی نیاز می کند پس لطفا بیدار شوید" جوادی خوجین
  • GB ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
    0 0
    زیاد هم حساس نباشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس