سلطانی فر

وزیر ورزش با بیان اینکه مجمع باشکوه و استثنایی برای انتخابات کمیته ملی المپیک برگزار شد، گفت: رقابت برای کسب کرسی های هیات اجرایی در یک فضای آرام و رفاقتی انجام شد.

به‌ گزارش ‌مشرق، مسعود سلطانی فر در پایان مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک گفت: از همه دوستان و اعضا در تمام بخش ها متشکرم که در برگزاری این مجمع باشکوه و استثنایی کمک کردند و توانستیم در یک فضای کاملا آرام و رفاقتی توام با تفاهم رقابت خوب و جدی برای کسب کرسی های مختلف را رقم زدیم.

وی همپچنین با اشاره به حادثه کشتی سانچی تصریح کرد: ارتحال شهادت گونه جمعی از عزیزان و دریانوردان که سربازان اقتصادی ما بودند را به همه مردم قهرمان ایران تسلیت می گویم. خانواده این عزیزان ما را در غم خود شریک بدانند و امیدوارم خداوند به خانواده های آنها صبر و اجر عنایت فرماید.

سلطانی فر با بیان اینکه از برادر عزیزم کیومرث هاشمی تشکر صمیمانه دارم، ادامه داد: وی ظرف چند ماه گذشته تدبیر و درایت و عزم ویژه داشتند برای اینکه تمام امور در چارچوب مقررات و ملاحظات مربوط به IOC انجام شود. امروز هم این مجمع باشکوه برگزار شد. برای کیومرث هاشمی آرزوی موفقیت می کنم. دلم می خواست همچنان در جمع هیات اجرایی می ماندند. وی از ظرفیت های خوب ورزش کشور است و تلاششان در این چهارسال چشمگیر و قابل توجه بود. 

وی ادامه داد: امیدوارم خداوند تلاش کیومرث هاشمی و همکارانشان را باقی صالحات قرار دهد. ما با نگاه کلی که به ۱۶ دوره المپیک  داریم کارنامه مان در ۸ دوره بعد از انقلاب بد نبوده است. در ۱۸ مدال طلا ۴ مدال قبل از انقلاب و ۱۴ مدال برای بعد از المپیک بوده است. 

وزیر ورزش ادامه داد: با رویکرد عدالت محورانه و توسعه ای امروز در بسیاری از نقاط کشور سالن های سرپوشیده، استخرهای متفاوت، پیست های دوومیدانی و ... ایجاد کرده ایم. تلاش می کنیم در جاکارتا درخشان تر باشیم و فکر می کنم زمان آن رسیده در المپیک همه فشارها روی کشتی، وزنه برداری و تکواندو و تک مدال دوومیدانی نباشد و در رشته های دیگر و جدید هم بتوانیم مدال بیاوریم و افتخارآفرینی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در ورزش های مادر و پایه بحث های جدی با روسای فدراسیون های مادر داشته ایم. شاید در شنا و ژیمناستیک به ۲۰۲۰ نرسیم تما در این رشته ها تمرکزمان بر این است قهرمانانی پرورش بدهیم. در رشته های تیمی مثل هندبال و بسکتبال هم ارزیابی مان این است می توان  مثل والیبال به موفقیت برسیم.

سلطانی فر یادآور شد: در فوتبال هم پوست اندازی در حال شکل گیری است و اصلاحات در مسائل مختلف با عزم و اراده مسئولان فدراسیون در حال انجام است. ظرفیت ها و استعدادهای خوبی داریم و در مجموع تلاشمان این است جدا از ورزش همگانی در بخش قهرمانی افتخار آفرینی کنیم و در بازی های آسیایی مداله ای مان را ارتقا بدهیم.

وی با بیان اینک ستاد ویژه بازیهای ۲۰۲۰ از  ۷-۸ ماه قبل با کمک کمیته آغاز به کار کرده و ادامه دارد، گفت: هدف این است تا علاوه بر سایر امور در ورزش قهرمانی در تمام رقابتها با استفاده از ظرفیت ها موجب عزت و افتخار کشور شویم.

وی اظهارداشت: از همه که کمک کردند در فضایی آزام و تعاملی انتخابات برگزار شود، ممنونم. صالحی امیری از سرمایه های کشور هستند و در مدت مسئول در وزارتخانه پایگاه خوبی از نظر تعامل داشتند و ذهنیات خوبی نسبت به وی وجود دارد.

وزیر ورزش در پایان گفت: از هفته آینده از کیومرث هاشمی در وزارت ورزش در یکی از پست های کلیدی استفاده خواهیم کرد. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس