کد خبر 821190
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵
رضا صالحی امیری

رئیس جدید کمیته ملی المپیک ضمن تشکر از اعضای مجمع و با تاکید بر اینکه برای توسعه ورزش تلاش خواهد کرد، گفت: تنها معیارم اخلاق، معرفت و همگرایی است.

به‌ گزارش ‌مشرق، در پایان انتخابات کمیته ملی المپیک، رضا صالحی امیری رئیس جدید این کمیته ضمن تشکر از اعضای مجمع گفت: البته بنای صحبت ندارم اما قبل از هر چیز این حادثه تلخ را به مردم بزرگوارمان تسلیت می گویم.

وی تصریح کرد: سال گذشته هم اتفاق تلخ پلاسکو را داشتیم و تسلیت می گویم. از وزیر سختکوش به خاطر تدبیر، رعایت اصول اخلاقی در انتخابات تشکر می کنم. از همکاران ایشان و از کیومرث هاشمی که با اخلاق و شفافیت، کارنامه خوبی از خود به جای گذاشت تشکر می کنم. از همه اعضا، نواب رئیس، کمیته های شش گانه خزانه داری آکادمی صمیمانه تشکر می کنم. 

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: در راس همه اینها قدردان زحمت تک تک روسای فدراسیونها هستم که در شرایط سخت خدمات زیادی داشتند و قدردان زحماتشان هستم. از همه ورزشکاران که پرچم دار غرور و عزت ملی هستند تشکر می کنم. از پیشکسوتان درخت تنومند ورزش متشکرم. به عنوان عضو کوچک جامعه تلاش می کنم بتوانم در کنار وزیر محترم و سایر دوستان تمام توانم را برای توسعه ورزش بکار بگیرم و تنها معیارم اخلاق و معرفت و همگرایی است.

صالحی امیری تاکید کرد: حضور آقای سلطانی فر را یک نعمت برای ورزش می دانم و با نیت کمک به ایشان آمدم. در مورد کمیته المپیک هم باید بگویم که امروز ورزش یک قدرت نرم برای ایران خواهد بود. یک مدال الان فقط یک مدال برای قهرمان نیست و یک غرور ملی برای ایرانیان در سطح ملی و جهان است. 

وی افزود: تلاش هایی که در کمیته المپیک برگزار خواهد شد مکمل تلاش ها در وزارت ورزش است. نسبت به اتفاقات ورزش بی اطلاع نیستم اما با آقای سلطانی فر همفکری خواهیم کرد. 

صالحی امیری در مورد اینکه حضور شما از قبل مشخص شده بود گفت: اجماع میان اعضای مجمع بیانگر یک همنوایی بین جامعه ورزش است. اختلاف یک امر نامیمون است. اینکه همه اعضای مجمع اتفاق می کنند که یک خدمتگزار به جمع شان اضافه می شود یک نکته بسیار مهم است. این را به گونه ای دیگر در نظر بگیرید و به فال نیک بگیرید که همه اعضای مجمع، وزارت ورزش و کمیته المپیک با هم در یک راستا هستند و همدل و صمیمی کار را پیش می برند. 

رئیس کمیته ملی المپیک در مورد استعفایش از شهرداری و حضور در کمیته المپیک گفت: تابع مراجع قانونی و حقوقی خواهیم بود. در روزهای آینده با استفساریه ای که از مراجع حقوقی خواهیم کرد به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد.

صالحی امیری یادآور شد: در فرصت های دیگر با شما دیدار خواهم کرد و از برنامه ها و سیستمهایم با شما خواهم گفت. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس