ارتش سوریه

صفحه اختصاصی یگان ویژه تکاوری مبارزه با تروریسم ارتش سوریه موسوم به قوات النمر تصاویر اختصاصی از داخل شهرک «عنجاره» واقع در غرب استان حلب منتشر کرد.

به گزارش مشرق، صفحه اختصاصی یگان ویژه تکاوری مبارزه با تروریسم ارتش سوریه موسوم به قوات النمر تصاویر اختصاصی از داخل شهرک «عنجاره» واقع در غرب استان حلب منتشر کرد. این شهرک از اصلی‌ترین پایگاه‌های گروه تروریستی وهابی حرکة نورالدین الزنکی محسوب می‌شود.

در این فیلم یکی از نیروهای اطلاعاتی جاسوسی مرتبط با ارتش سوریه در برابر دوربین کاغذی را به دست گرفته که تاریخ آن ۱۱ ژانویه ۲۰۱۸ یعنی پنجشنبه می‌باشد.

روز چهارشنبه نیز همین صحفه فیلمی را منتشر کرد که دوربین سازمان استخبارات پایگاه‌های متعدد گروه تروریستی وهابی جبهه النصره (تحریر الشام) را نمایش می‌داد؛ به طوری که که ثابت می‌کرد این نیروی واحد اطلاعات ارتش خود را به پایگاه‌های النصره نزدیک کرده است. در میان این تصاویر، دوربین به داخل فرودگاه نظامی ابوالظهور و شهرهای سراقب و اریحا می‌رود.

انتشار این دو فیلم سند محکمی است که ثابت می‌کند تمام تحرکات گروه‌های تروریستی مانند النصره و الزنکی تحت اشراف و نظارت ارتش و سازمان استخبارات سوریه قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس