کد خبر 820370
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۰
نوشیدنی برای کاهش وزن

هیچ قرصی نیست که بدون به خطر انداختن سلامتی بتواند به فرآیند کاهش وزن بدن کمک کند.

به گزارش مشرق، هیچ قرصی نیست که بدون به خطر انداختن سلامتی بتواند به فرآیند کاهش وزن بدن کمک کند. در اینجا دستور تهیه یک نوشیدنی خوشمزه و سالم را که در کنار ورزش و رژیم غذایی به کاهش سریعتر وزن کمک می‌کند را در اختیار شما می گذاریم.

مواد مورد نیاز:

ساقه کرفس: یک عدد

خیار: یک عدد سایز متوسط

جعفری خرد شده: ۱ لیوان

آناناس: ۳ برش کوچک

سبزیجات را تمیز بشوئید و پوست آناناس را بگیرید. سپس تمام مواد را داخل مخلوط بریزید و هم بزنید. نمک یا شکر به مواد اضافه نکنید.

آب سبزیجات و آناناس را باید تا ۱۵ دقیقه بعد از درست کردن نوش جان کنید تا خاصیتش را از دست نداده باشد. این نوشیدنی را صبح ها با معده خالی بنوشید.

اگر این نوشیدنی را در کنار رژیم غذایی سالم و ورزش مصرف کنید زودتر به نتیجه می رسید.

و اما راز این نوشیدنی چیست؟

کرفس یک سبزی کم کالری است و هر ۱۰۰ گرم حاوی ۱۶ کیلوکالری است. فیبرهای رژیمی در داخل شکم متورم می شوند و باعث می شوند احساس سیری کنید. به علاوه افزایش فیبر در رژیم غذایی اصلی ترین عنصر کاهش وزن است.

خیار نیز مانند کرفس سرشار از فیبر و بسیار کم کالری است. ۹۵ درصد این میوه را آب تشکیل می دهد و با خوردن آن ۲ لیتر از آب مورد نیاز بدن را تامین کرده اید. تمام متخصصان تغذیه خوردن این میوه را به کسانی که می خواهند خوش اندام بمانند توصیه می کنند.

جعفری نیز یک از سبزیجات پر فیبر است. (هر ۱۰۰ گرم جعفری حاوی ۳٫۳ گرم فیبر) این سبزی بعلاوه یک گیاه طبیعی ادرار آور است.

هر ۱۰۰ گرم آناناس حاوی ۱ گرم فیبر نامحلول است و ارزش انرژی آن ۵۰ کیلوکالری است. این میوه شیرین است و شیرینی آن نوشیدنی را خوشمزه تر می کند.

منبع: بدونیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس