کد خبر 820065
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
برانکو

پرسپولیس با پیروزی برابر سیاه جامگان 44 امتیازی شد و کماکان صدرنشین بی رقیب لیگ هفدهم باقی ماند.

به گزارش مشرق، پرسپولیس در حالی با 44 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است که فصل گذشته نیز در چنین زمانی دقیقا همین امتیازات را کسب کرده بود.

گل های زده

پرسپولیس در لیگ هفدهم با وجود انتقادهایی که به این تیم می شود توانسته 6 گل بیشتر نسبت به فصل قبل در همین زمان به ثمر برساند. پرسپولیس در لیگ هفدهم 31 گل زده و بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد. این تیم در لیگ شانزدهم در همین زمان 25 گل زده بود.

گل خورده

پرسپولیس در این فصل دو گل بیشتر از فصل قبل خورده است. این تیم تا پایان هفته نوزدهم 7 گل دریافت کرده در حالی که فصل قبل در چنین زمانی 5 گل خورده بود.

تفاضل بهتر

تفاضل گل پرسپولیس در این فصل 24+ است در حالی که فصل گذشته تفاضل گلش در این مقطع زمانی 20+ بوده است.

انتقاد یا انتظار

این روزها خیلی ها معتقدند که پرسپولیس افت کرده و نمایشی مانند فصل قبل ندارد؛ اما شاید این ماجرا شکل دیگری داشته باشد. آمار نشان می دهد پرسپولیس نسبت به فصل قبل بهتر بازی کرده است. نکته جالب اینجا است که بیشتر نقدها به عدم بازی هجومی پرسپولیس-نسبت به فصل گذشته- است در حالی که پرسپولیس گل های بیشتری به ثمر رسانده و این نشان می دهد این تیم فوتبالی هجومی و حتی از منظر بازی هجومی موفق تر به نمایش گذاشته است. خوردن تنها دو گل بیشتر از فصل گذشته نیز نشان می دهد ساختار دفاعی این تیم کماکان مستحکم است. شاید آنچه باعث انتقاد از پرسپولیس می شود به خاطر این باشد که عملکرد این تیم در دوفصل قبل سطح انتظارات را بالا برده است. نتایج پرسپولیس نشان می دهد این تیم درصد کمی بهتر از فصل قبل عمل کرده و این خود نشانه موفقیت پرسپولیس و برانکو است.

نام تیم

برد

مساوی

باخت

گل زده

گل خورده

تفاضل گل

امتیاز

رتبه

پرسپولیس (لیگ شانزدهم)

13

5

1

25

5

20

44

اول

پرسپولیس(لیگ هفدهم)

13

5

1

31

7

24

44

اول

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس