دلار

در ۴ هفته‌ای که از ابراز تکدر روحانی گذشته، نه تنها گرانی دلار متوقف نشده بلکه ۲۰۰ تومان نیز در بازار آزاد بر قیمت دلار افزوده شده است.

سرویس اقتصاد مشرق - ۲۳ آذرماه امسال سخنگوی دولت با اشاره به موضوع افزایش نرخ ارز گفت: رئیس جمهور از این موضوع مکدر است.                  

 محمدباقر نوبخت افزود: در جلسه ای که امروز (پنجشنبه ۲۳ آذرماه) با رییس جمهوری داشتیم، وی از افزایش نرخ ارز بسیار ناراحت و مکدر است. 

وی یادآور شد: آقای روحانی اصلا و به هیچ عنوان افزایش نرخ ارز را بر نمی تابد. نوبخت افزوود: باید قیمت ارز کنترل شود و برای این کار دولت باید در بازار مداخله کند.

در آن روز که روحانی از گرانی ارز ابراز تکدر کرده بود، قیمت دلار در بازار آزاد به تازگی از مرز ۴۲۰۰ تومان عبور کرده بود.

اظهارات نوبخت درباره نگرانی روحانی از گرانی ارز این امید را به مردم داد که دولت مانع افزایش بیش از پیش قیمت دلار خواهد شد.

اما برخلاف انتظار مردم، در ۴ هفته‌ای که از ابراز تکدر روحانی گذشته، نه تنها گرانی دلار متوقف نشده بلکه ۲۰۰ تومان نیز در بازار آزاد بر قیمت دلار افزوده شده است. اکنون چند روزی است قیمت دلار از مرز ۴۴۰۰ تومان هم عبور کرده است.

قیمت دلار دولتی (ارز مرجع) که نیز توسط بانک مرکزی تعیین می‌شود ۲۳ آذرماه ۳۵۵۹ تومان بود که اکنون به ۳۶۳۷ تومان رسیده است چرا که بانک مرکزی نیز بی‌توجه به تکدر روحانی، روز به روز به گرانی دلار افزوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
    5 4
    هنوز تا 5000 تومان 550 تومان فاصله است
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
    4 0
    معاملات بی حساب و کتاب ارز در سبزه میدان و پاساژ افشار و صرافی های غیر مجاز غیر قانونی است و سلامت اقتصاد کشور را تضعیف می کند مقام ناظر تجدید نظر کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس