شفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در نشست خبری پس از دیدار با ساپیا لزومی ندارد که ما در مورد سرمربی پرسپولیس صحبت کنیم.

به گزارش مشرق، وینفرد شفر بعد از تساوی یک بر یک استقلال مقابل سایپا در نشست خبری اظهار داشت:  بازی کردیم و گل خوردیم و طبیعی بود که تا آخر فصل نمی‌توانستیم بدون گل خوردن بازی‌هایمان را ادامه بدهیم.

*اگر ضربه قربانی گل می‌شد، همه خوشحال می‌شدیم

در دقایق آخر یک موقعیت عالی گل داشتیم که اگر گل می شد همه خوشحال می‌شدند. دیدم که بازیکنانم کمی ناراحتند گفتم برای چه ناراحتید؟ بازی خوبی انجام دادیم و در این بازی چند بازیکن ازجمله سرور جباروف و... را نداشتیم.

* جای جباروف  خالی بود

وی ادامه داد: به  علی قربانی گفتم بهترین گلت را به زودی می‌زنی. او در این بازی هم خیلی تلاش کرد. بازی سختی بود؛ از دقیقه اول مسابقه مشخص بود که بازی سختی داریم. ما در این موقعیت سرور  جباروف را نیاز داریم و در بازی بعدی دوباره او را به خدمت می‌گیریم.

* با داریوش و بدون شجاعیان هم شانس گلزنی داشتیم 

سرمربی استقلال در مورد اینکه از تعویض‌هایش راضی بود یا نه گفت: بله، راضی بودم البته اگر امکان داشت جباروف را به داخل زمین می‌فرستادم که او را روی نیمکت نداشتیم. با توجه به داشته‌‌هایمان کار کردیم و باید ببینیم چه کاری باید انجام بدهیم. در جای  جباروف کسی را نداشتیم. شانس‌های گل زیادی هم به دست آوردیم. هم با داریوش شجاعیان و هم بدون او شانس گلزنی داشتیم.

* فردا یک بازی دوستانه داریم

شفر در مورد اینکه چقدر به بازیکنان امید استقلال بها می‌دهد گفت:‌ما فردا یک بازی دوستان با تیم منتخب آکادمی باشگاه داریم بازیکنان ذخیره و آنهایی که در این بازی کمتر بازی کردند فردا به میدان می‌روند روی این بازی‌ها حساب می‌کنیم تا ببینیم کدام جوان‌ها می‌توانند بهتر به ما کمک کنند. 

* در بالاترین سطح بازی کردیم

وی در مورد اینکه بازی استقلال تحت تأثیر رکوردشکنی حسینی قرار گرفت و خوب بازی نکرد،‌گفت: شما بازی را کامل دیدید؟! وقتی بازیکنی مثل جباروف را ندارید در خط جلو خیلی توپ‌های ما برمی‌گردد، شما از عملکرد ما راضی نبودید  ولی من می‌گویم در بالاترین سطح بازی کردیم.

* دروازه‌بان‌های ما و پرسپولیس  بهترین هستند

 وی در مورد اینکه از عملکرد مدافعانش در این بازی راضی بود یا نه اظهار داشت: درباره عملکرد بازیکنانم اگر بخواهم دقیق صحبت کنم به صورت چهره به چهره با خودشان حرف می‌زنم و نمی‌خواهم رسانه‌ها بدانند که نظرم در مورد بازیکنان چیست. فکر می‌کنم دروازه‌بان ما و دروازه‌بان پرسپولیس در ایران بهترین هستند.

* همه اعضای باشگاه پشتیبان قربانی هستند

وی درباره شعار هواداران استقلال علیه علی قربانی گفت:حتما شما در جریان هستید که همه بازیکنان استقلال عاشق این تیم هستند و با صد در صد توان خود برای این تیم بازی می‌کنند. من به علی گفتم که او یکی از گل‌های زیبای سال را به ثمر می‌رساند. وقتی برنده می‌شویم دوستان زیادی داریم اما وقتی برنده نمی‌شویم فقط دوستان خوب داریم. وقتی علی از رختکن در حال بیرون آمدن بود به او گفتم که همه اعضای تیم پشتیبان تو هستند.

* باید کمک کنید تا قربانی برگردد، باجو هم پنالتی را به آسمان کوبید

وی ادامه داد: در جام جهانی ۱۹۹۴ دیدید که روبرتو باجو که از بهترین بازیکنان جهان بود پنالتی‌اش را به آسمان زد. فوتبال همین است. باید کمک کنیم تا علی برگردد. همه اعضای باشگاه پشتیبان او هستند و از علی حمایت می‌کنند. شاید هواداران هم به خاطر احساسی بودن حرفی زده باشند اما فردا که احساسات آنها فروکش پیدا کند می‌گویند که قربانی بازیکن خوب تیم ماست و گلش‌های خوبی هم زده است.

* لزومی ندارد درباره برانکو حرفی بزنم

سرمربی استقلال درباره صحبت‌های همتایش در پرسپولیس هم افزود: لزومی ندارد اینجا درباره سرمربی پرسپولیس حرف بزنم. دوستان خوبی اینجا (سالن نشست خبری) نشسته‌اند و باید درباره بازی خودمان حرف بزنیم نه درباره برانکو.

شفر قبل از حضور در نشست با پسرش چند دقیقه‌ای صحبت کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • 6666666666 IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۲
    13 29
    در حدی نیستی که در باره ی برانکو حرف بزنی...
    • ناشناس IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۲
      21 3
      برانکو عددی نیست
    • IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۲
      28 4
      برانکو در حدی نیست که شفر درباره برانکو صحبت کنه تنها موفقیت برانکو در ایران و با لیگ ایران و با داوران ایرانه و البته چاشنی شانس ..شفر یکی از بزرگترین مربیان بوندس لیگا بوده یکی از معروفترین مربیان جهانه برانکو در حد دستیار بلاژ بود ه و هست
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۲
    3 26
    عددی نیستی که درموردبرانکوحرفی بزنی
  • 4444444 IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
    0 0
    واقعاً تیر دروازه در سطح بالایی بازی کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس