علی دایی

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: اگر استقلالی‌ها قربانی را نداشتند، آن سه ضربه سر را هم نمی‌زدند، من همین امروز این بازیکن را می‌خواهم.

به گزارش مشرق،  علی دایی پس از تساوی یک بر یک مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: فکر کنم بازی خیلی خوبی را تیم ما به نمایش گذاشت. در نیمه اول و دوم شانس گلزنی زیادی داشتیم. از نظر مالکیت توپ و موقعیت گلزنی برتر از حریف بودیم. با یک اشتباه کوچک گل خوردیم. متاسفانه در این بازی  توپ هم چند بار به تیرک دروازه خورد.

* بازی با استقلال 6 امتیازی بود

وی ادامه داد: ما در وسط میدان حرف‌مان را زدیم. این بازی 6 امتیاز داشت. استقلال با خوش‌شانسی بازی را مساوی کرد. به غیر از فرصت دقیقه 95 استقلال فرصت دیگری در نیمه دوم نداشت. اما ما از کناره‌ها و عمق حریف را تحت فشار قرار دادیم ولی در ضربات آخر نتوانستیم موفق باشیم. باید استقلال را با اختلاف می‌بردیم.

* بر اساس سیستم عباس‌زاده نیمکت‌نشین شد

سرمربی سایپا در مورد اینکه نیمکت‌نشینی عباس‌زاده دلیل فنی داشت یا نه، گفت: بر اساس سیستمی که کار می‌کنیم عباس‌زاده را بیرون گذاشتیم. همه بازیکنان ما ممکن است یک روز بیرون باشند. برای ما فرقی ندارد می‌خواستیم جلوی حملات استقلال را بگیریم و عباس‌زاده را بیرون گذاشتیم. سلیمانی هم بازیکن خوبی است اما امروز روز بد این بازیکن بود و مجبور شدیم در نیمه اول تعویضش کنیم.

*همین امروز علی قربانی را می‌خواهم

دایی در مورد اینکه مهاجمی مثل علی قربانی خیلی راحت فرصت گلزنی را از دست داد، عنوان کرد: من سرمربی سایپا هستم و بهتر است این مسائل را از شفر بپرسید اما من حاضرم همین امروز علی قربانی را به تیم خودم بیاورم. در نفت تهران هم به دنبال او بودم. قربانی یک گل به سپاهان زد و استقلال دیگر او را به ما نداد وگرنه دو سال است من دنبال علی قربانی هستم. او استعداد بالایی دارد.  از هواداران استقلال بپرسید اگر قربانی را نداشتند همان 2-3 ضربه سری که به دروازه ما با این بازیکن زدند، فرصت گل دیگری داشتند؟ قربانی بازیکن بزرگی است. دوست دارم او در تیم من باشد اگر استقلال او را نمی‌خواهد با کمال میل او را به خدمت می‌گیرم.

* به دنبال رکورد شکنی دروازه بان استقلال نبودیم

سرمربی سایپا در مورد اینکه بازی تحت تاثیر رکوردشکنی دروازه‌بان استقلال قرار گرفته بود، اظهار داشت: ما به دنبال این مسائل نبودیم. در نیمه اول هم می‌توانستیم به گل برسیم. ببینید قبل از اینکه گل بزنیم چند فرصت گل داشتیم. دو بار توپ را به تیرک دروازه زدیم. امروز روز ما نبود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۲
    39 45
    تو تیمت 4 تا هم میخوره میگی بهتر از حریف بودیم باید با اختلاف میبردیم
    • IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۲
      16 27
      فعلا که چهار تا تیر دروازه فقط بهتون زد...
    • IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۲
      24 26
      فعلا که چهار تا تیر دروازه فقط بهتون زد...
  • کامران IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
    0 0
    اگه مردی رو حرفت باش و قربانی رو بخر همین فردا تا ما هم یه نفس راحت بکشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس