کد خبر 819776
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
نیمار

رئال مادرید که حتی از قبل از پیوستن نیمار به بارسلونا به دنبال جذب او بود حالا باید برای جذب این بازیکن از پاری‎سن ژرمن رقمی هنگفت بپردازد.

به گزارش مشرق، روزنامه هواداری تیم فوتبال رئال مادرید، مارکا، در گزارشی اشاره به علاقه این تیم برای جذب نیمار دارد و نوشته این تیم در سال‎های اخیر بارها بهترین بازیکنان موجود در تیم‎های دیگر را به خدمت گرفته، اما این بار یکی از بزرگ‎ترین اهدافش را دنبال می‎کند و به دنبال جذب نیمار است.

این تیم در سال ۲۰۱۷ توانست ۵ جام معتبر کسب کند و این طرز فکر را ایجاد کرد که قرار است موفقیت‎های بیشتری هم کسب کند، اما شرایط متفاوت شده و حالا این تیم به دردسر افتاده است. به همین دلیل سران تیم و هواداران امیدوارند با جذب بازیکنی بزرگ در بازار نقل و انتقالات نیروی از دست رفته این تیم دوباره بازگردد و رئال در اوج باشد.

این تیم مدلی استراتژیک دارد که از سال ۲۰۰۰ آن را دنبال می‎کند و نه‌تنها در زمین اهدافی خاص دنبال می‎کند بلکه به دنبال خرید بازیکن هم هست، آن هم بهترین بازیکنان. این بار هم اسمی که در ذهن هواداران باشگاه است کسی جز نیمار نیست.

رئال پیش از این و قبل از پیوستن نیمار به بارسلونا هم به دنبال جذب این بازیکن بود، اما موفق نشد و حالا که ستاره برزیلی در ازای رقمی هنگفت راهی پاری‎سن ژرمن شده، باز هم به دنبال جذب این بازیکن است.

مخصوصا که رئال در بازار نقل و انتقالاتی تابستانی خامس رودریگس و آلوارو موراتا را هم فروخته و برای حفظ سیاست کهکشانی باشگاه باید ستاره‎ای را به خدمت گیرد. اما این را هم می‎داند که خرید نیمار شاید حدود ۴۰۰ میلیون یورو برای این تیم هزینه داشته باشد.

اما از آنجایی که کریس رونالدو هم به روزهای پایان بازی کردنش نزدیک می‎شود رئال بی میل نیست که بازیکنی جوان و آینده دار را به ترکیب تیم اضافه کند. البته که پی‏‎اس‎جی هم به این راحتی حاضر به فروش ستاره‎ای که به تازگی خریده و به وسیله آن به دنبال رسیدن به اهداف دیرینه‎اش است، نیست. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس