حمله به حماه

عملیات در شمال شرق استان حماه از صبح امروز آغاز شد و نیروهای جبهه مقاومت پس از درگیری های سنگین چند ساعته توانستند در گام نخست شهرک «شاکوسیه» را به کنترل خود در بیاروند.

به گزارش مشرق، همزمان با پیشروهای سریع در جنوب استان ادلب و کسب پیروزی های ارزشمند میدانی در این محور که باعث خم شدن کمر عناصر تروریستی شده، نیروهای مقاومت در شمال شرق استان حماه هم به دستاورد میدانی راهبردی دست یافتند.

عملیات در شمال شرق استان حماه از صبح امروز آغاز شد و نیروهای جبهه مقاومت پس از درگیری های سنگین چند ساعته توانستند در گام نخست شهرک «شاکوسیه» را به کنترل خود در بیاروند.


** برای مشاهده بهتر جزییات روی نقشه کلیک کنید**
 

عملیات پاکسازی شهرک «شاکوسیه» با حملات غافلگیرانه نیروهای جبهه مقاومت از دو شهرک «نفیله و خفیه» علیه تروریست ها صورت گرفت؛ در جریان پاکسازی این شهرک ۲۰ تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند و دهها تن دیگر از منطقه متواری شدند.

نیروهای مقاومت پس از تثبیت مواضع در شهرک «شاکوسیه»، از ظهر امروز عملیات پاکسازی شهرک «الرهجان»، مهم ترین پایگاه عناصر تروریستی را در شمال شرق استان حماه در دستور کار قرار دادند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: نیروهای جبهه مقاومت پس از چند ساعت درگیری سنگین و نفس گیر در نهایت موفق شدند با عقب راندن عناصر تروریستی، شهرک «الرهجان» را هم به کنترل خود در بیاروند.

** برای مشاهده بهتر جزییات روی نقشه کلیک کنید**
 

به گزارش مشرق، شهرک «الرهجان» اتاق عملیات و تنها پایگاه اصلی تروریست ها در شمال شرق استان حماه به شمار می آید و با آزادی این شهرک، عناصر تروریستی در شهرک های جنوبی (جندیه، حسرات و دوش) در محاصره نیروهای مقاومت قرار گرفتند.

از سویی دیگر، عناصر تروریستی داعش با حملات گسترده علیه تروریست های جبهه النصره و جیش العزه موفق شدند شهرک های «قلعه حوایس، حوایس ام جرن، حوایس ابن هدیب، کوه حوایس» را در شمال شرق استان حماه به اشغال خود در بیاروند.

به گزارش مشرق، گروه های تروریستی جبهه النصره و جیش العزه در جریان درگیری ها با تروریست های داعش ۳۰ تن از عناصر خود را  از دست داده اند؛ در حال حاضر، تروریست های جبهه النصره و جیش العزه به سمت شهرک های غربی از جمله «ضبیعیه، مویلحه شمالی، عب الخزنه، عبله و عقله و ...» متواری شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
    22 0
    نیروهای مقاومت باید داعشو قبل از اینکه دوباره قدرت بگیره نابود کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس