کد خبر 818747
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
زیدان

سرمربی رئال مادرید معتقد است ۱۰ سال بر روی نیمکت این تیم نخواهد نشست.

به‌ گزارش ‌مشرق، زین‌الدین زیدان برای دومین سال پیاپی به عنوان برترین سرمربی فرانسوی سال توسط فرانس فوتبال انتخاب شد. به همین خاطر این مجله با سرمربی رئال مادرید مصاحبه کرد و او درباره وضعیت کنونی‌اش و آینده‌اش صحبت کرد.

سرمربی فرانسوی گفت‌: زین‌الدین زیدان دیگر بازیکن رئال مادرید نیست. آن زیدان دیگر وجود ندارد. اکنون زیدان، سرمربی است و باید وظایفش را انجام بدهد. از من به خاطر این که بازیکن باشگاه بودم محافظت نمی‌شود. می‌دانم روزی دورانم در رئال مادرید به سر می‌رسد. به همین خاطر از فرصت‌ها استفاده می‌کنم و تمام تلاش خود را خواهم کرد تا دوران موفقی داشته باشم. با خودم می‌گویم اگر قرار باشد ۱۰ روز در این باشگاه باشم این ۱۰ روز را در بهترین حالت سپری کنم. به چیز دیگری فکر نمی‌کنم. می‌دانم که قرار نیست ۱۰ سال در رئال مادرید بمانم.

زیدان در مورد فشار کار در این تیم اظهار کرد: این موضوع روی من تاثیر نمی‌گذارد. من کار خودم را انجام می‌دهم و هیچ چیزی نمی‌تواند من را آزار دهد. مسوول خیلی چیزها هستم اما زمانی که به خانه باز می‌گردم همه چیز را فراموش می‌کنم. می‌دانم خیلی از مربیان نمی‌توانند کار خود را رها کنند اما من این توانایی را دارم. به خانه می‌روم و در کنار همسر و فرزندانم به تماشای فیلم مشغول می‌شوم و یا برای شام به بیرون می‌رویم.

سرمربی رئال مادرید درباره توانایی‌هایش گفت‌: می‌خواهم نشان دهم که در سختی‌ها نیز می‌توانم سرمربی خوبی باشم. مشکلات من را نمی‌ترساند، برای این موضوع آماده هستم. مردم فکر می‌کنند که همه چیز برای من آسان است اما اشتباه می‌کنند. من چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان سرمربی همیشه تلاش و تمرین کرده‌ام. خطر در این جا است اما چیزی تغییر نخواهد کرد. در فوتبال اگر بدانید چگونه کار کنید همه چیز برای‌تان ممکن می‌شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس