کد خبر 818739
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
قاسم حسن زاده نکونام

به دلیل مشکلات به وجود آمده بین نکونام و مالک باشگاه خونه‌به خونه گویا به نظر می‌رسد پول عاملی شده تا حسن‌زاده منتظر استعفای سرمربی تیمش باشد.

به گزارش مشرق، ۲۲ مرداد ماه ۱۳۹۶ جواد نکونام کاپیتان تیم ملی بعد از خداحافظی از فوتبال، به طور رسمی کار خود را به عنوان سرمربی در تیم فوتبال خونه به خونه بابل آغاز کرد. او در اولین جلسه تمرین تیم  با لباس شخصی حاضر شد و بعد از صحبت های حسن زاده  مالک باشگاه بازیکنان به سرمربی جدید معرفی شدند و در ادامه هم جواد چند کلمه ای برای بازیکنان صحبت کرد و از اهدافش در این تیم گفت. 

*نکونام زیدان آسیا

از ابتدا همه چیز خوب بود، حسن زاده مالک باشگاه خونه به خونه از نکونام به عنوان زیدان آسیا یاد می کرد و او دربیشتر مصاحبه هایش اعتقاد داشت با حضور نکونام تیم جان دوباره گرفته است.اطمینان دارم شرایط بهتر خواهد شد.حسن زاده حتی معتقد بود که تنها باشگاهی است که از لحاظ مالی برای تیم و کادر فنی کم نمی گذارد و هر ماه با بازیکنان تسویه می کند.

*اولین درگیری در تیم خونه به خونه بابل

خونه به خونه با نکونام نتایج خوبی را کسب کرد و رفته به رفته شرایط بهتری را در جدول رقابتهای لیگ دسته اول بدست آورد،اما اتفاق عجیب در تمرین خونه به خونه باعث شد تا آقای مربی قهر کند. شاگردان نکونام با برد مقابل آلمینیوم اراک روحیه خوبی داشتند و  برای مرور کارهای تاکتیکی و ادامه تمرینات در زمین تمرینی‌ حاضر شدند که فحاشی 2 لیدر این تیم موجب درگیری با اعضای کادرفنی شد.این دو لیدر به بازیکنان هم فحاشی کردند و حتی روی مربی تیم چاقو کشیدند که با دخالت کادر تدارکات و افراد حاضر در زمین این اتفاق رخ نداد و  جواد نکونام، سرمربی خونه به خونه، به نشانه اعتراض محل تمرین را ترک و تمرین را لغو کرد.

*آغاز اختلاف بین نکونام و مالک باشگاه

نکونام قبل از حضور در خونه به خونه چند پیشنهاد از تیم های لیگ برتری داشت اما در نهایت با تیم پرطرفدار بابلی به توافق رسید.اما درگیری در تمرین خونه به خونه باعث شد تا  آرامش تیم بهم بریزد و اختلاف بین نکونام و مالک باشگاه خونه به خونه بابل آغاز شود،اختلافی که می شود گفت بهانه برای نشان دادن اعتراض به پولی یا نواختن ساز جدایی،

*مسائل مالی بیشترین دغدغه نکونام

نکونام سعی کرد تیم خونه به خونه را به لیگ برتر ببرد، حتی سرمربی جوان خونه به خونه  این تیم را با شکست مقابل گسترش فولاد تبریز جزء چهار تیم برتر جام حذفی رساند و امیدوار هستند با پیروزی مقابل استقلال خوزستان برای اولین بار به فینال جام حذفی برسند.اما با این نتیجه خوب انتظارات نکونام از سوی مالک باشگاه برآورده نشد و خبری از شارژ مالی در تیم نبود،حتی نکونام چک ۱۰۰ میلیونی خود را که از مالک باشگاه گرفته بود بین بعضی از بازیکنان تقسیم کرد تا شاگردانش  از لحاظ روحی شرایط خوبی داشته باشند.این اختلاف بیشتر و بیشتر شد تا اینکه نکونام  در آخرین مصاحبش در تعطیلات نیم فصل دوم تاکید کرد با توجه به مشگلات مالیف تبعات شکست مقابل مس رفسنجان در نیم فصل دوم بر عهده باشگاه است چراکه تیم شرایط روحی خوبی ندارد.

*میثاقیان در یک قدمی خونه به خونه

بعد از شکست مقابل تیم فوتبال مس رفسنجان اختلاف بین مالک و سرمربی بر سر مسائل مالی بیشتر شد، جالب اینجاست دیگر در مصاحبه های حسن زاده مالک باشگاه صحبتی از زیدان آسیا نیست،قرار بود نکونام به بابل سفر کند تا جلسه با مسئولان باشگاه جلسه ای برگزار کند. تمرین تیم هم به همین خاطر برگزار نشد. مالک باشگاه منتظر نکونام هست تا برای تعیین تکلیف به بابل سفر کند. گفته می شود اکبر میثاقیان در یک قدمی خونه به خونه قرار دارد.باید دید جواد نکونام چه تصمیمی در آینده می گیرد آیا نکونام  به پیشنهاد لیگ برتری تراکتور سازی فکر می کند؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس