کد خبر 818524
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۱
سعید آذری

عادل فردوسی‌پور در برنامه امشب به اتفافات هفته هجدهم لیگ پرداخته است.

به گزارش مشرق؛ سعید آذری، مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود عنوان کرد: دو سال پیاپی است با وجود برخی کمک‌ها، با مشکل مالی مواجه می‌شویم؛ امسال هم بعد از اینکه در دی‌ماه سال گذشته هزینه‌ها و برآورد مالی را به شرکت ذوب‌آهن فرستادیم، فرصت دفاع به ما داده نشد و در شرکت سهامی ذوب‌آهن اعلام شد بودجه ما فقط 12 میلیارد تومان است و هزینه تمام تیم‌های باشگاه را باید با این مبلغ تامین می‌کردیم.


او ادامه داد: ذوب‌آهن به معنای واقعی باشگاه است و تیم‌های زیادی دارد ولی 12 میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده، ما را با چالشی وحشتناکی مواجه کرده است؛ حالا هم در آستانه پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا فکر می‌کنم شرایط به مراتب سخت‌تری خواهیم داشت.


آذری تصریح کرد: از شهردار فولادشهر تشکر می‌کنم چون اگر کمک نکرده بودند، تعویض چمن ورزشگاه فولادشهر به این سرعت انجام نمی‌گرفت؛ در این هفته لایه آخر زیرسازی را روی زمین پهن خواهیم کرد و خاکبرداری گسترده‌ای صورت گرفته است؛ ان شاالله یکم بهمن ماه چمن مستقر شود تا دهم بهمن‌ماه در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا بازی به انجام برسد.


مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن درباره سرباز شدن سه بازیکن تیمش و رفتن به تراکتورسازی ابراز کرد: فقط احسان پهلوان بحث سربازی را به ما گفته بود، اما مهدی‌پور تا سال 98 می‌توانست دانشجو باشد و شرایط اسماعیلی‌فر هم به همین شکل بود.


او یادآور شد: در صحبتی که با این بازیکنان در آخرین نشست داشتیم، آنها گفتند شرایط مالی و فنی باشگاه تراکتور از شما بهتر است؛ وقتی پرس و جو کردیم، فهمیدیم مبلغ مالی وعده داده شده بهتر است و طبیعتا قراردادشان میلیاردی خواهد بود چون قرارداد مهدی‌پور با ما یک میلیارد و 50 میلیون تومان و اسماعیلی‌فر 800 میلیون تومان بود.


آذری عنوان کرد: باید از افرادی که به این بازیکنان چنین وعده‌هایی داده‌اند سوال شود که چطور قرارداد 300 هزار تومانی سربازها و نظام وظیفه، میلیاردی است.


مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: در سال‌های گذشته نیز هادی محمدی، قاسم حدادی‌فر، سینا عشوری و ... از ذوب‌آهن برای سربازی به تراکتور رفتند و بازی کردند اما چالشی ایجاد نشد ولی در حال حاضر این اتفاق رخ داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس