کد خبر 818372
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
لاتاری

امروز در حالی بخش‌هایی از فیلم «لاتاری» به عنوان تیزر توسط روابط عمومی جشنواره فیلم فجر منتشر شده که سازندگان این فیلم تیزری در اختیار جشنواره فجر قرار نداده‌اند.

به گزارش مشرق، صبح امروز دوشنبه 18 دی ماه روابط عمومی جشنواره فیلم فجر 3 دقیقه از فیلم سینمایی«لاتاری» تازه‌ترین ساخته محمد حسین مهدویان را به عنوان تیزر فیلم سینمایی منتشر کرد؛ اما این موضوع در حالی بود این فیلم هنوز هیچ تیزر را به صورت رسمی در اختیار جشنواره فیلم فجر قرار نداده است.

بخش‌هایی که از فیلم سینمایی «لاتاری» به عنوان تیزر منتشر شده است، یکی از راش‌های مهم این فیلم است. راشی که به خاطر مسائل مطرح شده در آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش تسنیم در زمانی که سازندگان فیلم سینمایی «لاتاری» تلاش می‌کنند خبرهای کمتری از این فیلم سینمایی در اختیار رسانه‌ها قرار دهند تا فیلم سینمایی «لاتاری» به یکباره در جشنواره فیلم فجر به نمایش در آید و همه را متعجب کند؛ جشنواره فیلم فجر با انتشار این راش مهم از فیلم «لاتاری» در جهت خلاف فیلم گام برداشته است.

جشنواره فیلم فجر در حالی این راش از فیلم «لاتاری» را به عنوان تیزر منتشر کرده است که پیش از این هیچ فیلمسازی 3 دقیقه از فیلمش را به عنوان تیزر منتشر نکرده است و بلندترین تیزر فیلم‌هایی سینمایی کمتر از 90 ثانیه بوده‌اند.

دست آخر باید این سؤال را مطرح کرد که آیا جشنواره فیلم فجر علت خاصی از انتشار مهمترین بخش فیلم سینمایی «لاتاری» داشته است؟

در ادامه بخش‌هایی از فیلم سینمایی «لاتاری» که جشنواره فیلم فجر به عنوان تیزر آن را منتشر کرده است را مشاهده می‌کنید:

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
    0 0
    خودتون هم همین کارو کردید فیلم و گذاشتید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس