کد خبر 818293
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
ترامپ

رئیس جمهوری آمریکا سال گذشته و در بحبوبه رقابت‌های ریاست جمهوری آمریکا و اظهار نظر درباره مسائل جهانی، نمی‌دانست برگزیت به چه معنا است.

به گزارش مشرق، مایکل وولف، نویسنده کتاب «آتش و خشم» که به تازگی رخدادها و رفتارهای حلقه درونی ترامپ را افشا کرده است، می‌گوید که ترامپ تا 14 روز مانده به برگزاری همه‌پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا (برگزیت)، نمی‌دانست که برگزیت چه معنایی دارد.

وولف می‌گوید که هنگامی که با ترامپ سخن می‌گفت، ترامپ تا مدت‌ها عبارت «برگزیت» را تشخیص نمی‌داد و نمی‌دانست معنای آن چیست.

این در حالی است که ترامپ در واکنش به سلسله افشاگری‌های وولف در کتابش، در پیام‌هایی توئیتری نوشته‌ها و اظهارات وولف را رد کرده است. ترامپ در یکی از پیام‌های توئیتری خود نوشت: «مایکل وولف یک بازنده تمام عیار است که داستان‌هایی را سرهم کرده است تا این کتاب واقعا ملال‌آور و غیرحقیقی را بفروشد».

وولف در گفتگو با رادیو 4 بی‌بی‌سی گفت: «من دو هفته پیش از برگزیت با ترامپ مصاحبه کردم و وی نمی‌دانست (عبارت) برگزیت چه بود».

وولف می‌گوید در آن هنگام از ترامپ که نامزد جمهوری‌خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود پرسیده بود که خودش را چگونه با «جنبش‌های پوپولیستی اروپایی، خصوصا رأی پیش‌رو برای (همه‌پرسی) برگزیت» مقایسه می‌کند. و ترامپ پاسخ گفته بود «چه؟». وولف می‌گوید «من گفتم برگزیت و ترامپ تکرار کرد "برگزیت؟"».

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس