کد خبر 818240
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
هادی ساعی

کاندیدای خزانه‌داری کمیته ملی المپیک در مورد کناره‌گیری از این سمت قبل از انتخابات گفت: خزانه‌داری شغل است و من حوصله اینکه در دفتر بنشینم و چک امضا کنم را ندارم.

به گزارش مشرق، فهرست کاندیداهای تائید صلاحیت شده انتخابات کمیته ملی المپیک با انصراف محمود مشحون و هادی ساعی از حضور در پست های نایب رئیسی و خزانه‌داری همراه بود. 

این انصراف در حالی انجام شد که نهادهای نظارتی طی روزهای گذشته نسبت به کنار رفتن اعضای دوتابعیتی مجمع کمیته ملی المپیک تاکید کرده بودند و شاید اعلام انصراف مشحون به خاطر همین مسئله باشد. اما دلیل انصراف ساعی از پست خزانه داری چه بود؟

هادی ساعی در این مورد توضیح داد و گفت: خزانه داری شغل به حساب می آید و با بحث های مالی درگیر است به همین دلیل ترجیح دادم که از حضور در انتخابات این پست صرفنظر کنم.

وی در مورد اینکه «در صورت انتخاب به عنوان خزانه دار باید از چه پستی انصراف می دادید؟»، اظهار داشت: به هر حال خزانه داری شغل است. روسای فدراسیون ها هم در صورت کسب رای برای این پست باید از مدیریت فدراسیون خود کناره گیری کنند. همین مسئله حساسیت ها را نسبت به آن زیاد می کند. ضمن اینکه در کل من حوصله اینکه در یک دفتر بنشینم و درگیر کارهایی مثل امضاء کردن و پاس شدن چک ها شوم را ندارم، دست و پایم اینگونه بسته می شود به همین دلیل ترجیح دادم اعلام انصراف کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که «قطعا شما نسبت به جایگاه خزانه داری و ویژگی های لازم برای این پست اشراف داشتید. پس چرا نسبت به کاندیدا شدن برای آن اقدام کردید؟»، خاطرنشان کرد: به هر حال ثبت نام اولیه را انجام دادم اما بعد تصمیم گرفتم که نباشم و فقط در پست نایب رئیسی در رأی گیری شرکت کنم.

عضو کمیسیون ورزشکاران در مورد پست نایب رئیسی کمیته ملی المپیک تصریح کرد: برای این پست دو نفر انتخاب می شوند تعداد کاندیداها زیاد است. امیدوارم رقابت سالمی برگزار شود.

پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران افزود: ابتدا در رابطه با انتخابات کمیته ملی المپیک تنش زیاد بود اما حالا که وضعیت کاندیداها مشخص شده فضای انتخاباتی به یک آرامش نسبی رسیده است. البته حرف و حدیث هایی همچنان وجود دارد اما در مجموع فضا آرام است و امیدوارم این فضا تا روز انتخابات و انجام رأی گیری  وجود داشته باشد.

وی یادآورشد: امیدوارم افرادی که قرار است در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک برگه رأی خود را به صندوق بیندازند، با لحاظ کردن منافع ورزش کاندیدای موردنظر خود را برای پست های مختلف انتخاب کنند. به هر حال نتیجه نهایی این رأی گیری برای ورزش است و باید پیش از هر مسئله ای، آن را لحاظ کنیم.

ساعی در واکنش به این موضوع که البته ریاست صالحی امیری تا حد زیادی مشخص است گفت: بله؛ ریاست وی قطعی است اما ندیدم که صالحی امیری تا به امروز از فرد خاصی برای پست های مختلف حمایت کند یا تیمی را با خود بیاورد. در کل امیدوارم هر فردی که شایسته است در این انتخابات صاحب رأی شود.

«شما در حال حاضر با تصمیم هیات اجرایی، نماینده کمیسیون ورزشکاران در این هیات هستید. در صورتی که به عنوان نایب رئیس صاحب رأی شوید فرد دیگری هم باید از کمیسیون ورزشکاران برای عضویت در هیات اجرایی انتخاب شود؟» ساعی در پاسخ به این پرسش گفت: احتمالا باید این کار انجام شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس