کد خبر 818225
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
معاون قوه قضاییه

معاون رئیس قوه قضائیه گفت: تمام افرادی که سرحلقه اغتشاش‌ها و آشوب‌های اخیر بوده‌اند، شناسایی و یا دستگیر شده‌اند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی مرکز آمار و فناوری اطلاعات حجت‌الاسلام حمید شهریاری در حاشیه راهپیمایی مردم شهر آبیک علیه ناآرامی‌ها و اغتشاش‌های اخیر توسط آشوبگران در آبیک اظهار داشت: با اغتشاشگران، سردمداران اغتشاش و کسانی که آشوب و اغتشاش‌های روزهای اخیر را مدیریت و ساماندهی کرده‌اند، به طور قاطع برخورد خواهد شد.

وی افزود: اما تمام افرادی که سرحلقه آشوب‌های اخیر بوده‌اند، شناسایی و دستگیر شده‌اند.

معاون رئیس قوه قضائیه یادآور شد: آشوبگران و فتنه‌گران در درصدد هستند اندکی ابزارهای رسانه‌ای پیدا کرده و تبلیغات سوء علیه نظام جمهوری اسلامی شکل دهند.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری اضافه کرد: آن‌ها تصور می‌کنند با تبلیغات سوء می‌توانند ایده، افکار و عقاید پاک و سلیم جوانان را منحرف کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان و آشوبگران جز اهداف تبلیغاتی علیه نظام جمهوری اسلامی، امر دیگری ندارند و خودشان می‌دانند با انجام کارها و رفتارهای ناچیز و کوچک نمی‌توانند اثربخشی جدی در صحنه ملی کشور داشته باشند.

این مسؤول قضایی کشور تصریح کرد: دشمنان تلاش می‌کنند در رسانه‌های خود با تبلیغات علیه نظام کارهای زشت خود را بپوشانند که به انجام مسائلی همچون آشوب‌های خیابانی، تخریب اموال عمومی و ... پرداخته و آن را عرضه می‌کنند.

معاون رئیس قوه قضائیه در پاسخ به این سؤال که آیا قوه قضائیه و دولت برنامه‌ای برای شبکه‌های اجتماعی دارند، توضیح داد: در این خصوص جلساتی برگزار و مقرر شده از شبکه‌های داخلی حمایت کنیم تا مردم بتوانند از زمینه مناسبی برای ارتباطات خود به نحو احسن استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
    52 43
    یه وقت نذارید بازداشتگاه بهشون بد بگذره ها! گور بابای امنیت مردم! مبادا کاری کنید حقوق بشریای نازنین ناراحت بشن از دستمون! به قول ناهید خداکرمی اینا عزیزان خانواده هاشون هستن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس