کد خبر 817546
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
جهانبخش

یک سایت هلندی گزارشی را درباره ستاره ایرانی آلمار نوشت و اعلام کرد که او آماده برداشتن گام بعدی خود در مسیر فوتبالی‌اش است.

به گزارش مشرق، سایت « ای ال اف فوتبال» هلندی گزارشی را دباره علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی آلکمار نوشته است و در این گزارش به آمار این ستاره ملی پوش کشورمان در طول ۴ فصل حضورش در لیگ هلند پرداخته شده است. این سایت هلندی با توجه به آمار خوب هافبک ایرانی معتقد است که زمان این رسیده است که جهانبخش به تیم بزرگی برود.

گزارش این سایت به شرح زیر است: جهانبخش وقتی به نایمخن آمد اعلام کرده بود که یوهان کرایوفی می خواهد باشد که از ایران آمده است. اکنون ۴ و نیم سال می گذرد که جهانبخش در لیگ هلند بازی می‌کند. او در طول این سال ها عملکرد خیلی خوبی داشته است. آیا هافبک ایرانی آماده پرداشتن گام بعدی در مسیر فوتبالی خود است؟

جهانبخش پس از آنکه در فصل اول حضورش در لیگ هلند به همراه نایمخن موفق شد ۵ گل بزند و ۴ پاس گل دهد. این عملکرد خوب هافبک ایرانی باعث شد تا مورد توجه باشگاه های دیگر شود اما او در نایمخن ماند و ۱۲ گل زد و ۱۷ پاس گل داد و آلکمار را مجاب کرد تا او را جذب کند.

در آلکمار در ابتدای کارش با سختی زیادی مواجه شد. به نظر می‌رسید انتقالش به آلکمار باعث شکستش شده است. او در سایه بیرگیس قرار داشت اما با پشت سر گذاشتن شروع سخت و پشت سر گذاشتن مصدومیتش در ترکیب آلکمار جا افتاد. جهانبخش در فصل دوم حضورش عملکرد درخشانی داشت موفق شد ۱۰ گل و ۹ پاس گل بدهد.در فصل جاری نیز عملکرد فوق العاده ای داشته است و تاکنون ۷ گل و ۹ پاس گل داده است که در نوع خودش عالی است.

آمار و ارقام نشان دهنده این حقیقت است که هافبک ایرانی آماده برداشتن گام بعدی است. تنها مشکل جهانبخش این است که ۳ باشگاه بزرگ هلند یعنی آژاکس، فاینورد و آیندهوون در پستش بازیکنان فوق العاده‌ای دارند. تنها امیدی که جهانبخش دارد لوزانو، هم پستی‌اش در آیندهوون احتمال زیاد در تابستان از این باشگاه جدا می‌شود. هواداران آیندهوون حتما پس از جدایی لوزانو به دنبال جهانبخش خواهند بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس