کد خبر 817353
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
غوطه شرقی دمشق

نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه در جریان عملیات پاکسازی مناطق تحت اشغال گروه های تروریستی وابسته به معارضان و القاعده در حاشیه استان دمشق تدارکات اسرائیلی کشف و ضبط کرده اند.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه در جریان عملیات پاکسازی مناطق تحت اشغال گروه های تروریستی وابسته به معارضان و القاعده در حاشیه استان دمشق تدارکات اسرائیلی کشف و ضبط کرده اند. بنابر این گزارش، مواد کشف شده شامل انواع جیره های غذایی، کنسرو تجهیزات پزشکی و داروهای ساخت و تولید رژیم غاصب صهیونیستی است که در چهارچوب حمایتهای همه جانبه اسرائیل از گروه های تکفیری در اختیار آنها قرار گرفته است.

پیشتر مقادیر فراوانی مواد منفجره، مهمات و تسلیحات اسرائیلی و امریکایی نیز در منطقه بیت جن استان حاشیه دمشق کشف و ضبط شده بود. لازم به ذکر است که رژیم صهیونیستی از ابتدای بحران در سوریه اقدام به ایجاد قرارگاه های اطلاعاتی – نظامی و تدارکاتی برای حمایت از گروه های القاعده و ارتش آزاد با هدف استقرار دائم آنها در استانهای حاشیه دمشق، سویداء درعا و قنیطره کرده بود.

اسرائیل قصد دارد با ایجاد منطقه حائل نیروی مشابه ارتش انطوان لحد در جریان اشغال 25 ساله خاک لبنان در طول نوار مرزی جنوبی سوریه با سرزمینهای اشغالی فلسطین ایجاد نماید.

منبع:اعلام الحربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
    48 1
    آری اینها جیره خوران و مدافعان رژیم جعلی اسرائیلند و إن شاء الله خودشون اربابشون به درک واصل شوند
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
    19 1
    مرگ بر اسرائیل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس