خلیل زاده

مدافع پرسپولیس می گوید بعضی قوانین و تصمیمات تنها برای پرسپولیس است.

به گزارش مشرق، شجاع خلیل زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار با نفت تهران گفت: بازی به نظرم بازی خوبی نبود و نفت بسته و رو به عقب بازی می کرد و ما مجبور بودیم فشار بیاوریم و توپ هایمان به گل نرفت.


وی درباره درگیری با محمد نصرتی، افزود: در صحنه محمد نصرتی به او گفتم که تمام بدنم زخم شده که آنقدر چنگ خورده بودم. محمد بزرگتر ماست و بالاخره چنین چیزی در فوتبال پیش می آید.


مدافع قرمزها اضافه کرد: قسمت نبود که امروز بازی را ببریم.  امیدوارم در بازی بعدی جبران کنیم.


خلیل زاده درباره کارت زردی که از داور دریافت کرد، تصریح کرد: اصلا دلیل کارت زرد داور را نمی دانم والله بعضی چیزها فقط برای بازیکنان پرسپولیس است، بازیکنان استقلال لگد می زنند و از روی بازیکن رد می شوند کمیته انضباطی کاری انجام می دهد. آن وقت ما دست به بازیکن می زنیم و یک یا دو جلسه محروم مان می کنند.


وی درباره عدم گلزنی پرسپولیس، خاطر نشان کرد: تیمی که 11 نفره برود در هیجده قدم خودش چکار می توان کرد؟


مدافع پرسپولیس درباره تاثیر غیبت منشا و احمدزاده، گفت: آن را سرمربی تصمیم گیرنده است و من کاره ای نیستم. من فقط کارهایی که کادرفنی از من می خواهد را باید در زمین انجام بدهم.
خلیل زاده در پایان درباره اعلام نشدن پنالتی برای پرسپولیس، افزود: صددرصد پنالتی بود و اگر تمام بازی های لیگ را تماشا کنید می بینید که چنین صحنه هایی را برای پرسپولیس پنالتی نمی گیرند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 24
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
    2 0
    از هفته ای که فاصله پرسپولیس با دیگر تیم ها زیاد شده 7 کارت زرد رو فقط به خاطر اعتراض کردن به بازیکنان این تیم دادن درحالی که همین داورها در بازی برای تیم های دیگه به بهانه مدیریت کردن حتی از دادن کارت قرمز خود داری می کنن و کارت زرد رو فقط در خطاهای شدید میدن....
  • لنگی IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
    3 3
    چرت نگو لنگی تا الان ده امتیاز مفت بهتون دادن در مقابل استقلال از داوری ضربه خورد
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
    2 3
    راست میگه تا الان چندین بار دیدم چشمی چند لگ زده ولی کارت زرد هم نگرفته خلیل زاده این فصل تا الان سه کارت برای اعتراض گرفته!!
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
    7 2
    این جوجه یادش نمیاد پرسپولیس سالیان سال به کمک داور قهرمان ایران شده، وگرنه اگه پرسپولیس تیم بود رنگ فینال آسیا رو میدید. این و مربیش از حرفای نخ نما استفاده میکنن.پرسپولیسیای نفت داشتن خودشونو برا بردن پرسپولیس میکشتن، آدم کور هم اینو میفهمید.
  • آبیته IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
    2 3
    شما پرسپولیسی ها گر کمک داور نبود که الان بالای جدول نبودین، حالا داورا تصمیم گرفتن دیگه کمکتون نکن ناراحت شدین، بازی پرسپولیس و استقلال یادتون رفت شیرین کاری داورا به نفع شما تموم شد، از وقتی داورها به پرسپولیس کمک نکردن نتیجه نگرفتن هاشون کاملا مشهوده
  • عباس IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
    3 2
    داشتن مدیریت ضعیف تنیجه این می شود که یک باشگاه بی فرهنگ از مربی تا بازیکنانش بر علیه استقلال مصاحبه می کنند
  • محمد IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
    0 2
    ما با تیمی که 14 امتیاز با هاش اختلاف داریم حرفی نداریم ، بی زحمت با تیم های هم رده خودتون کری بخونین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس