کد خبر 817173
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵
 فیروز کریمی

سرمربی گسترش فولاد تبریز می‌گوید روی خوش سانسی در نیمه دوم از سپیدرود گل نخوردند.

به گزارش مشرق، فیروز کریمی بعد از پیروزی دو بر یک تیمش مقبل سپیدرود رشت در نشست خبری گفت: بازی دو نیمه کاملا متفاوت داشت. نیمه نخست متعلق به تیم ما بود. نیمه دوم هم متعلق به سپیدرود بود. اگر در نیمه اول نتوانستیم به تعداد گل هایمان اضافه کنیم روی بی دقتی مهاجمان بود. آنها هم روی بدشانسی گل نزدند. خدا را شکر یک بار هم شانس با ما بود. برای سپیدرود آرزوی موفقتی دارم. این هم یک روی فوتبال بود. در نیمه دوم توپ هایی که به دیرک ما خورد، خطرناک تر از گلی بود که خوردیم.

او ادامه داد: دو تیم نشان دادند که دنبال فوتبال هستند. هر دو تیم بازی کردند. زمین چمن خیلی بد بود. زمین چمن گسترش فولاد بهترین زمین چمن طبیعی است. زمین چمن ما بهتر از آزادی است. زمین شماره دوم هم خیلی خوب است. هماهنگی با زمین ما را اذیت کرد. چمن مصنوعی جان بازیکنان را می گیرد. احمد زنده روح بازیکن دونده ما کاملا کم آورده بود.

سرمربی گسترش فولاد با تعریف و تمجید از بازی سپیدرود گفت: یک بازی رو به جلو از سوی هر دو تیم را در دو نیمه مختلف دیدیم. اگر در نیمه دوم در لاک دفاعی بودیم، به خاطر فشار تیم سپیدرود بود. بر مبنای شرایط بازی تعویض کردیم. ما تمام تاکتیک ها و تعویض هایمان بر مبنای همین بود. خدا را شکر شانس هم آوردیم. سپیدرود نیمه دوم را تیم قابلی دیدم. به نظرم سپیدرود به فوتبالی که در نیمه دوم ارائه کرد حرف‌های زیادی برای گفتن داشت.

تیم ما مدعی نیست. ما پایین جدول بودیم. یک تعداد از بازیکنان ما مصدوم و محروم هستند. تیموریان، نقی زاده و ... را نداشتیم. هر دو هافبک وسط های ما هستند. نقی زاده شرایط خوبی دارد و برای همین به تیم ملی دعوت شد. آندرانیک هم تجربه خوبی دارد. آندو نبود و به جای او نیما مختاری را به میدان فرستادیم. به اجبار چراغعلی، بازیکن هفده سال تیم مان را به میدان فرستادیم. در میدان سختی مانند بازی با سپیدرود ریسک کردیم. معتقد هستم فوتبال باید زیبا باشد. با تعدد پاس است که به گل می رسیم. ما مشکل کمبود بازیکن داریم. به یک تعداد از بازیکنان گفتیم که به جمع ما اضافه شوند. اگر چند بازیکن در نیم فصل نمی‌گرفتیم الان به مشکل می‌خوردیم. اسماعیل فرهادی، میلاد زنید پور و ... را هم به موقع گرفتیم. وقتی به تیم آمدم، با دروازه‌بان ذخیره ۱۲ بازیکن داشتیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس