پاکستان

رئیس جمهور ترکیه با انتقاد از سخنان «دونالد ترامپ» در مورد پاکستان گفت: «آنکارا» در کنار «اسلام‌آباد» ایستاده‌ و از آن حمایت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه در گفت و گوی تلفنی با «ممنون حسین» رئیس جمهور پاکستان ضمن انتقاد از سخنان ضد پاکستانی «دونالد ترامپ» گفت: «آنکارا» در کنار «اسلام‌آباد» ایستاده‌ و از آن حمایت خواهد کرد.

وی افزود: اقدامات پاکستان علیه تروریسم مثبت و غیر قابل انکار است.اردوغان اظهار داشت: در هر شرایطی در کنار پاکستان هستیم و سخنان ترامپ را با تمام قدرت محکوم می‌کنیم.ممنون حسین هم در این زمینه گفت: پاکستان به رفتار نامناسب آمریکا پاسخ مناسبی خواهد داد.

وی ضمن تشکر از اردوغان گفت: گسترش روابط با ترکیه در اولویت پاکستان قرار دارد و از اینکه آنکارا فداکاری اسلام‌آباد در مبارزه با تروریسم را درک می‌کند، خوشحال هستیم.

حمایت ترکیه از اسلام آباد در حالی است که رئیس جمهور آمریکا در نخستین پیام توئیتری خود در سال 2018 میلادی از قطع کمک های واشنگتن به دولت پاکستان خبر داد و اعلام کرد که واشنگتن در اقدامی احمقانه در طی 15 سال گذشته 33 میلیارد دلار به این کشور کمک کرده است که این روند ادامه نخواهد یافت.

وی ادامه داد: پاکستان جز دروغ و فریب کاری چیزی تحویل آمریکا نداده و رهبران این کشور ما را احمق فرض کرده اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
    34 9
    خوبه پاکستان هم من بعد گدا هاشو بفرسته پیش بوز گوردیهای پانترک با عرضه پر مدعا... نه ایران!!!!
    • محمد IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
      4 10
      شر نگو خداوکیلی. شیعیان پاکستان زلال ترین مومنان تو این دنیا هستند. مظلوم و با غیرت.
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
    10 3
    ترکیه ایران باکستان با هم متحد شوند و دهان امریکا را خرد کنند
  • محمد IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
    11 4
    یکی رو گیر بیارید از ترکیه در برابر آمریکا حمایت بکند خخخخخ
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
    16 8
    پاکستان آتش زیر خاکستر با مسئولین طمعکار و خیانتکار باز هم از ترکیه حامی تروریستها که مردم سوریه و منابع و زیر ساختهای آن را نابود کرد عرضه ای در میاد ولی از پاکستانیهای جنایتکار و همدست آمریکا در استقرار پایگاههای امریکا و تولید داعش عمرا عرضه ای دربیاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس