کد خبر 816074
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
سانتافه

در حالی که هنوز یک هفته از ابلاغ دستورالعمل جدید واردات خودرو نمی‌گذرد، شرکت کرمان موتور در اقدامی عجیب با ابلاغ بخشنامه‌ای ۶ خودرو را گران کرد و سانتافه ۴۲میلیون تومان گران شد.

به گزارش مشرق، سه روز از ابلاغ دستورالعمل جدید واردات خودرو می‌گذرد اما به‌خلاف تمام پیش‌بینی‌ها برخی شرکت‌ها به‌بهانه تغییر تعرفه‌ها قیمت محصولات خود را باز هم افزایش داده‌اند، به‌عنوان نمونه کرمان موتور که پیش از این نیز در قالب مصوبه‌های مختلف قیمت محصولات خود را افزایش داده بود این بار در بخشنامه‌ای جدید قیمت 6 محصول خود را افزایش داد.

براساس تصمیم شرکت، سانتافه با رشد 42 میلیون تومان با قیمت 309 میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • احمد IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    18 0
    بنظر بنده افزایش 42 میلیون ناقابل در قیمت سانتافه در یک شب خیلی کم است باید 100 میلیون افزایش داده می شد تا برای بار دوم و سوم در دو شب دیگر زحمت نمی کشیدند و راحت می خوابیدند برای اعلام ثانیه به ثانیه افزایش قیمت واقعا دست این محصول درد نکند که افزایش داده اند از این محصول باید با لوح تقدیر یاد شود.
    • شهروند IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
      12 2
      عزیزم باید از دولت تشکر کنی که که تعرفه واردات رو افزایش داده و خرید خودرو خوب شده رویا و باید تا آخر عمر به زووور ماشینای آشغال و مرگ بار و الکی گرون ایران خودرو و سایپا رو سوار شیم مشرق خواهشا چاپ کن بذار حقیقت رو بدونن مردم
  • CN ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    9 0
    درکشوری که صنعت وتولید نباشه بیشتر ازاین نباید توقع داشته باشیم.
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    4 0
    ۳۲ هزار دلار فولش فکر کنم دولت در راستای اقتصاد مقاومتی کارخانه های خارجی راخریده و ایرانی کرده چون از کارخانه کره ای درآمدش بیشتر شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس