کد خبر 815920
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۰
خبر ویژه

یک سایت حامی دولت از جهانگیری خواست مطالبات و اعتراضات اقتصادی مردم را به منتقدان نسبت ندهد و کم‌کاری دولت را بپذیرد.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

خردادنیوز با نامسئولانه خواندن اظهارات جهانگیری نوشت: آیا آن‌گونه که معاون اول رئیس‌جمهور گفته، اعتراض مردم معطوف به منتقدان است؟


در اظهارات آقای جهانگیری شاهد آن هستیم که ایشان وضعیت اقتصادی و تمامی شاخص‌های  آن را مثبت و مطلوب ارزیابی می کند و این اعتراضات را به بهانه برخی گرانی‌های اخیر فاقد وجاهت و عقبه اجتماعی و برآمده از تحرکات سیاسی منتقدان و بالطبع غرض‌ورزانه می‌خواند اما بواقع می‌توان گفت این دست اظهارات به مثابه سر در برف فرو کردن و عدم توجه به واقعیات و بدور از هر گونه مسئولیت‌پذیری است، ما همه می‌دانیم که بخاطر سیاست‌ها و عملکردهای نادرست در دولت قبلی میراثی بس ناخوشایند به دولت رسیده اما نکته آنجاست که در پنج سال گذشته این دولت عهده‌دار مسئولیت بوده و بخشی از وضعیت نابهنجار موجود متوجه آن است و اینکه شرایط را وفق برخی آمار و ارقام خوب و مطلوب ارزیابی کنیم جز فرافکنی و فرار از مسئولیت چیز دیگری نیست!


 رشد اقتصادی که برآمده از فروش نفت باشد مایه افتخار نیست و نمی‌تواند حقیقت رکود فزاینده بر اقتصاد را به گونه‌ای دیگر تصویرسازی کند.


 بزرگنمایی برجام و توقع آفرینی غیر متوازن با آن، استفاده از نیروهای فرتوت و بکارگیری مدیرانی که گاها بر فساد اقتصادی آن دامن زدند، دیگر به منتقدان دولت باز نمی گردد. هر چه هست این دست از اعتراضات می‌تواند فرصت و تلنگری باشد که دولت مردان را به خود آورده و چه خوبست به جای فرافکنی با مسئولیت‌پذیری دولتمردان به فکر رفع و رجوع نقاط ضعف خود باشند تا آنکه تنها همه چیز را به منتقدان دولت و دست‌های پشت پرده گره بزنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • US ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    25 5
    ای کاش رهبر تنها نبود .. هم اصلاحات هم اصولگراها در حال نابودی ایران هستند. اگه یک مرد واقعی بود الان باید کل این دولت میرفت زیر اخیه و روحانی و اعضای کابینش به خاطر مشکلات فراوان معیشتی مردم باید پاسخگو میبودند
  • رضائی US ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    7 3
    کو گوش شنوا یاسین
  • IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    9 19
    وقتیکه بودجه ی سازمان های الکی مذهبی رو زیاد عوضش سوختو و غیره را گران میکنید اسم ای یعنی چی مگه اخوند نمیگه برای رضای خدا تو این همه سال چگلی سر مملکت زدن که اینقدر بودجه میگیرن
    • IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
      20 3
      بله. اینکارها عمدی است. روحانی هم می دانست بودجه را باید طوری بنویسد که زمینه اغتشاش فراهم شود. اگر بودجه کم است و پول نیست برای همه باید کم شود و اگر زیاد است برای همه باید زیاد شود. روحانی هدفی جز عصبانی کردن مردم ندارد.
  • IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    12 3
    آقای جهانگیری نیکسون به خودتونبزنید یگ جوالدوز به کار گر یک یا آدم یک ونیم ملیون حقوق که باید کرایه خونه هم بده آقای وزیر یا وکیلان ۳۰ تان۴۰ ملیون حقوق که نمی دونه شرمندگی زن وبه یعنی چی???? هر کسی آن درود آخر هر کار که کشت
  • IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    24 5
    روحانی تا کی میخواد با نگاه طلبکارانه جای متهم رابا مدعی عوضی ببینه؟
  • هاتف IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    30 5
    وقتی ساده زیستی را از رهبر انقلاب نشنیدند، و از مردم عادی خبر ندارند همه چیز را سیاسی می دانند و از جواب به مردم فرار می کنند.
  • عجب IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    22 3
    سوالی که برام پیش میاد اینه که اسحاق جهانگیری که جزء بنیانگذار های اشرافی گری سازمان یافته تو دهه ۶۰ هستش چطور میتونه رییس ستاد اقتصاد مقاومتی باشه.طنز تلخ ماجرا اینجا هست که ایشون تقریبا از هر فرصتی برای عقده گشایی سیاسی استفاده میکنه در حالی که به خاطر ماجرای FATF باید در کمترین حالت و با تخفیف ده بار اعدام بشه.حقیقت ابدی ۱۴۰۰ سال پیش گفته شد ، شاید سعی کنیم نبینیمش ولی حقیقت تنها یه چیزه :«انَّ الله لاٰ یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حتّٰی یُغَیِّرو مٰا بِاَنفُسِهِم»
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    14 0
    اگر رشد سه رقمی واقعی هم داشتیم باز این اتفاقات می افتاد. ریشه این اتفاقات در بی تقوایی مسئولان است. انگار می گردند ببینند چه کسی پرونده سنگین دارد و بعد او را مسئول می کنند. مردم از این ناراحت می شوند که می بینند یک سری مسئولان جای مهر به پیشانی و وابستگان و گماشتگان آنها ثروتهای نجومی حرام بدست آورده اند ادعای اسلام هم دارند هیچ برخوردی هم با اینها نمی شود. این چیزی است که قابل تحمل نیست. مرتب بر علیه همدیگر پرونده جنایی و مالی رو می کنند اما باز هم پست جدید می گیرند و هم قوه قضائیه هیچ کاری نمی کند. داستان برادر آن مسئولی که 30 هزار میلیارد سوء استفاده مالی دارد چه شد؟ به جایی که با اینها برخورد شدید تری نسبت به مردم عادی بکنند، برعکس عمل می کنند.
  • علی IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    22 3
    عجب رویی داره این معاون اول . این همه ... تو روز روشن ؟
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    22 5
    وجدانا" یکی از شکست خورده ترین ننگنامه های تاریخ ایران همین برجام بوده . جز خسارت سنگین و تحریم بیشتر چی داشته ؟ چه فتح الفتوحی داشته جز وعده سر خرمن ؟
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    23 2
    من پرسنل سامسونگم این شرکت برای ورود کالای قاچاق به کشور یا ندادن هزینه گمرک و همچنین از بین بردن میراث فرهنگی و ساختن پاساژ به اکثر ارگان های دولتی رشوه میده آقای جهانگیری اینا سازمان های دولتی هستند شما باید پاسخگو باشین فقط به این واقعیت توجه کنین که فقط شرکت سامسونگ سالی 1000میلیارد تومان هزینه گمرک نمیده حالا فرار مالیاتی بماند
  • نادر IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    18 5
    خواهشاً سرتان را از زیر برف بیارین بیرون ۵سالی است که کشور اسیر افکار بی پایه شماست
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    0 0
    راستی از برادرتون چه خبر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس