معلولین

رئیس دبیرخانه ستادهماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور در خصوص تعیین مسیر برای عبور نابینایان در پیاده‌روها،گفت: متاسفانه برخی از این مسیرها به درختان و و کیوسک‌های تلفن ختم می‌شوند.

به گزارش مشرق، ابراهیم کاظمی مومن ‌سرایی با اشاره به اینکه ۱۲ وظیفه در قانون برای شهرداری‌ها در حوزه مناسب سازی مشخص شده است، اظهار کرد: علی رغم تمام اقدامات انجام شده در بخش های مختلف تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

 وی تصریح کرد: در حوزه مناسب سازی بسیاری از پیمانکاران شهرداری تهران نسب به وظایف خود آگاه نیستند و این در حالی است که شاهدیم مسیرهای که برای برخی از معلولان در پیاده‌روها احداث می‌شود به درخت، کیوسک تلفن و ... ختم می‌شود.

رئیس دبیرخانه ستادهماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور  بیان کرد: طبق قانون ساختمان‌های که مباحث مناسب سازی را رعایت نمی‌کنند نباید پایانه کار اخذ کنند و این در حالی است که تعداد قابل توجه‌ای از ساختمان‌های دولتی و شهرداری‌ها برای حضور معلولان مناسب سازی شده نیست.

کاظمی افزود:  بر اساس آخرین گزارش بدست آمده استان یزد و استان تهران به ترتیب بهترین و بدترین شرایط را در بحث مناسب سازی معابر دارند.

وی در ادامه با اشاره به مصوبات ستاد مناسب سازی کشور بیان کرد: در جلساتی که با حضور نمایندگان مختلف برگزاری می‌شود برنامه‌های خوبی به تصویب رسیده است که امیدواریم این برنامه‌ها به درستی اجرا شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس