کد خبر 815862
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹
آرامش در تهران

تهران، امشب پس از دو شب ناآرامی در آرامش به سر برد؛ خبرنگار تسنیم از مشاهدات عینی خود از «امشبِ پایتخت» می‌گوید...

به گزارش مشرق، ناآرامی‌هایی که از چند روز پیش از مشهد آغاز و به تهران و سایر شهرها رسیده بود به نظر می‌رسد به خط پایان خود رسید؛ ‌ تجمعاتی که البته با هدف بیان مطالبات اقتصادی از دولت آغاز اما رفته رفته روند آن تغییر کرد و به سمت اغتشاش رفت و مجموع شعارهای ساختارشکن  حمایت کشورهای عربستان سعودی و امریکا را در پی داشت.

با وجود اخباری که حاکی از فراخوان‌هایی برای برگزاری تجمعات خیابانی فاقد مجوز از ساعت 17 بعدازظهر به بعد بود اما مشاهدات خبرنگاران تسنیم حاکی از بازگشت آرامش به شهر تهران است.

بر همین اساس و با دعوت ضدانقلاب مبنی بر تجمع تهرانی‌ها در حدفاصل چهارراه ولی‌عصر تا میدان انقلاب داشتتند، ‌ تعدادی از افراد در پیاده‌روهای ولی عصر در حال حرکت بودند و برخلاف شب‌های پیشین هیچ حرکت ضدامنیتی و خرابکاری از سوی افراد سودجو رخ نداد.

در چهار راه ولیعصر(عج)، میدان انقلاب،   و میدان فردوسی تحرکاتی بسیار اندک و نقطه‌ای از سوی شماری از آشوبگران صورت گرفت که در مقابل با کنترل کامل نیروهای انتظامی مواجه شد. در این بین تعداد بسیار اندکی با ایجاد سروصدا تلاش داشتند مردم را تحریک به دادن شعار کنند اما مردم بدون توجه به این افراد به مسیرهای خود ادامه می‌دادند.

بر همین اساس گزارش کرده‌اند که تمامی خیابان‌های اصلی و فرعی در اختیار یگان ویژه بود، هرچند در این بین تعدادی که به نظر می‌رسید لیدر اغتشاش‌ در شب‌های گذشته بودند، امشب نیز تلاش داشتند شعارهای تهییج کننده بدهند که با حضور حافظان امنیت شناسایی و بازداشت شدند.

گزارش شد که در میدان فردوسی تهران امشب یک تاکسی از سوی آشوبگران به آتش کشیده شد که البته با حضور به موقع مردم این آتش سوزی مهار شد.

مقابل دانشگاه تهران نیز در آرامش بود؛   البته نورافکن‌های دانشگاه نیز خاموش شده بودند و مقابل این دانشگاه تاریک بود اما عبور و مرور در این مسیر نیز روال عادی داشت. در میدان انقلاب نیز عبور و مرور عادی بوده و نیروهای انتظامی نیز دور میدان حضور داشتند.

برخلاف شب گذشته پمپ بنزین وصال نیز باز بود و خودروها می‌توانستند باک خود را در این پمپ بنزین پر کنند.

نهایتاً امشب تهران در آرامش به سر برد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • محمد IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    2 4
    پای درخت انقلاب اسلامی خون هزاران شهید ریخته شده و درخت انقلاب با این بادها نمی لرزد امیدوارم دولتمردان مجلس شورای اسلامی دستگاه قضا نسبت به رفع مشکلات مردم مخصوصا گرانی اقدام کنند و موانع نفوذ دشمن را مسدود کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس