کد خبر 815803
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
هومن افاضلی

سرمربی نفت تهران، گفت: جابه‌جایی 6 مربی در کم‌تر از یک فصل در نفت خودش یک رکورد است.

به گزارش مشرق، هومن افاضلی بعد از حضور در اولین جلسه تمرین تیم فوتبال نفت تهران در مورد اینکه او پنجمین یا ششمین مربی این تیم است، عنوان کرد: این مسئله یک رکورد است،  درست است؟ برخی جاها شرایط مناسب نیست و تغییر و تحول صورت می‌گیرد، اینجا هم وضعیت اینطور بود، امیدوارم نفت آرامش پیدا کند. مالکان جدید، تحصیلکرده و آبرومند هستند، در کارشان همه روی حرف آنها حساب باز می‌کنند و امیدوارم این شرایط را به فوتبال بیاورم. بازیکنان باید آرامش بیشتری پیدا کنند، اگر آرامش بیاید فوتبالمان هم بهتر خواهد شد.

وی در مورد اینکه آیا با قبول هدایت نفت ریسک نکرده است، تصریح کرد: مربیگری ریسک است، شرایط کار ما بسیار سخت است این اولین تجربه کاری من در لیگ برتر است. در لیگ یک تیم امید و تیم ملی بزرگسالان فعالیت کردم، در شرایط سختی هدایت نفت را بر عهده گرفتم و چون کار اولم است این مسئله را می‌پذیرم، چالش می‌تواند به شکوفا کردن توانایی‌های نهفته کمک کند.

سرمربی نفت تهران در مورد اینکه چه برنامه‌ای برای تقویت تیمش دارد و اینکه نفت یک شرایط عجیب و غریبی دارد، گفت: بهتر است بگویید شرایط نفت عجیب و غریب بوده و الان اینطور نیست.ما سعی می‌کنیم وضعیت را درست کنیم و به من گفته شده مشکلات برطرف شده است.

افاضلی در مورد مدت قراردادش عنوان کرد: این قرارداد تا پایان فصل است و اگر دو طرف رضایت داشتند قابل تمدید است. البته هنوز قراردادی منعقد نشده است و ما فعلاً توافق کرده‌ایم.

وی در رابطه با دستیارانش خاطرنشان کرد: گروه حاضر در تمرین با ما هستند و یکی دو نفر هم اضافه خواهند شد..

سرمربی نفت تهران در رابطه با اینکه آیا کسی از لیست این تیم جدا می‌شود یا اینکه فردی را اضافه خواهند کرد، گفت: اجازه بدهید ما وارد تمرینات شویم تا ببینیم شرایط به چه شکلی است. برخی از بازیکنان ما پیشنهاد دارند و برخی هم به خاطر شرایط موجود شاید نخواهند در تیم بمانند. باید به جمع‌بندی برسیم و براساس آن تغییرات را اعمال کنیم.

وی در رابطه با دیدار سختی که برابر پرسپولیس دارند، گفت: این بازی برای پرسپولیس سخت است، برای ما سخت نیست، ما تمرکز می‌کنیم تا کاری که درست است را انجام دهیم. بازیکنان خوب هستند که در اختیار ما قرار دارند، از پرسپولیس شناخت کاملی دارم، رفاقت ۱۵-۱۶ ساله‌ای با برانکو دارم و ما دائم با یکدیگر تبادل نظر می‌کنیم.  خیلی از نفراتی که الان در این تیم حضور دارند با توصیه من جرب شدند و ۷-۸ بازیکن این تیم در تیم امید شاگردم بودند. پرسپولیس بهترین تیم ۱۰ سال اخیر فوتبال ایران است و برانکو هم بهترین مربی لیگ است.

وی در مورد اینکه هر ۳ هفته مربی نفت تغییر کرده و چه برنامه‌ای برای ثبات این تیم دارد، خاطرنشان کرد: تمرین، تمرین، تمرین. اگر از ایده‌های ما حمایت شود نتیجه هم به دست می‌آید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس