کد خبر 815794
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
عهد التمیمی

در حالی که رژیم اشغالگر قدس عهد التمیمی۱۶ساله را به اتهام اقدام خشونت آمیز علیه نظامیان اسرائیلی زندانی کرده است، انتشار تصاویر این نوجوان فلسطینی در خیابان های لندن خشم اسرائیل را برانگیخت.

به گزارش مشرق به نقل از «راشا تودی»، بعد از بازداشت «عهد التمیمی» دختر نوجوان فلسطینی و انتقال او به زندان های رژیم اشغالگر قدس، تصاویر او در حالی که در حال مبارزه با نظامیان اسرائیلی است در بسیاری از شهرهای اروپایی منتشر شده که خشم اسرائیل را برانگیخته است.

بر اساس این خبر تصاویر عهد التمیمی در چند ایستگاه اتوبوس در لندن پایتخت بریتانیا منتشر شده است که اسرائیل او را به اتهام اقدام خشونت آمیز علیه دو سرباز اسرائیلی بازداشت کرده است.

پوسترهایی که با چهره عهد التمیمی در کشورهای اروپایی منتشر شده خواستار آزادی او شده است. اسرائیل هم اعلام کرد که گروه های حامی اسرائیل در اروپا و بریتانیا از مسئولان اروپایی خواسته اند تا تصاویر این مبارز فلسطینی را از خیابان ها جمع کنند.

دادگاه نظامی اسرائیل همچنان حکم بازداشت عهد التمیمی را تمدید می کند.

او  دانش آموز دوره دبیرستان است  و به همرا دختر عموی اش «نور التمیمی» اجازه نمی دهند که نظامیان اسرائیلی از محوطه خانه آنها به سوی جوانان فلسطینی تیراندازی کنند، به همین دلیل اسرائیل نور و عهد التمیمی و مادر عهد نریمان را بازداشت کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    18 0
    این همان لندن است
  • قریشی IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    10 0
    مرگ بر اسرائیل
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    14 1
    مرگ بر ابلیس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس