کد خبر 815196
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸
پرسپولیس

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: پرسپولیس در چند هفته اخیر شادابی لازم را در تاکتیک‌های تهاجمی خود ندارد.

به گزارش مشرق، نعیم سعداوی درباره کیفیت بازی های فصل جاری رقابت های لیگ برتر گفت: اگر قرار باشد در این باره کلی گویی داشته باشیم باید گفت اکثر تیم ها نتوانستند هواداران خود را راضی به خانه هایشان بفرستند. دلیل اصلی اش هم می تواند تغییرات مدیریتی بزرگ در باشگاه های فوتبال باشد.

وی افزود: تغییرات مدیریتی بدون شک در روند فنی تیم هم تاثیر می گذارد. چون همین مدیران هستند که با تصمیمات ریز و درشت خود روند را تعیین می کنند. اما متاسفانه باید گفت روند فنی برخی تیم که قطعا به نحوه مدیریت آقایان باز می گردد بسیار تاسف بار است و به نظرم با حیثیت فوتبال ایران بازی می شود. آنها آبروی فوتبال باشگاهی ایران را برده اند.

سرمربی سابق فولاد خوزستان درباره روند نتیجه گیری این تیم در فصل جاری تصریح کرد: خوشبختانه این تیم نتایج خوبی گرفته است و تیمی که نتیجه می گیرد جای نقد نمی گذارد.

سعداوی درباره اینکه آیا در زمان مربیگری او نیز حمایت های لازم مدیریتی از وی می شد؟ تصریح کرد: کتمان نمی کنم که در بدترین فصل مالی،  هدایت تیم را بر عهده گرفتم و نتایج خوبی را هم نسبت به فصل گذشته اش گرفتیم. اجازه هم ندادم برخی آقایان در بدنه باشگاه جان بگیرند. جوان های فوتبالی خوبی را از خطه خوزستان معرفی کردم و فکر می کنم هواداران فولاد فهمیدند چه کسی برای تیمشان کار می کند.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره نتیجه گیری صدرنشین فعلی رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس چند سالی است که برنامه ریزی خیلی خوبی دارد و بازار هدف خود را در کسب موفقیت های فنی نشان داده است. آنها بدون شک بهترین تیم حال حاضر فوتبال ایران هستند ولی باید اذعان کرد شاگردان برانکو در چند هفته اخیر، طراوت و نشاط همیشگی را ندارند و بازی رو به جلوی خود را تمام و کمال اجرا نمی کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
    6 5
    تو خودت فولاد را بدبخت کردی و این تیم بعلت ضعف مربی گری تو در فصل قبل داشت به دسته یک سقوط می کرد. بعد از برکناری تو و آمدن پورموسوی ، فولاد در رده دوم قرار دارد. پس تحلیل های آبکی ات به درد خودت می خورد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس