کد خبر 814941
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
سخنگوی  وزارت خارجه روسیه

سخنگوی وزارت خارجه روسیه نگرانی کشورش را از اقدام حامیان گروه های تروریستی فعال در سوریه در تسلیح آنها به موشک‌های پدافند هوایی ابراز کرد.

به گزارش مشرق، سخنگوی رسمی وزارت خارجه روسیه نگرانی کشورش را از اقدام حامیان گروه های تروریستی وهابی فعال در سوریه در تسلیح آنها به موشکهای پدافند هوایی ابراز کرد. بنابر این گزارش، ماریا زاخارووا گفت رونمایی گروه های تروریستی از سلاح پدافندی جدید در سوریه موجب نگرانی ما شده و سوال مهم این است که این تسلیحات مدرن از کجا و توسط چه کشورهایی بدست القاعده رسیده است.

لازم به ذکر است که سه روز پیش گروه تروریستی وهابی جبهه النصره یکی از چند شعبه شبکه القاعده با انتشار تصاویری لحظه هدف قرار گرفتن یک فروند هواپیمای قدیمی ال 39 ارتش سوریه (ساخت دهه 70 میلادی در کشور چک) را منتشر کرد. به گفته شاهدان عینی خلبان این هواپیما پس از فرود با چتر توسط عناصر گروه جیش العز وابسته به معارضان مسلح تکفیری سوریه سر بریده شده است.

پیش از این آمریکا از طریق ترکیه و قطر دستکم 3 محموله 1500 فروندی از موشکهای ضد تانک تاو برای القاعده، داعش و ارتش آزاد ارسال کرده بود.

منبع:اعلام الحربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 19
  • IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
    2 9
    روسیه با آمریکا زیادی مماشات می کند ، بدون هیچ شک و تردیدی آمریکا متجاوز و غیر قانونی وارد حریم هوایی سوریه شده است ، و باید بشدت پایگاه ها ی آموزش تروریست ها تحت نظر آمریکا منهدم شود . مشکل اینجاست ما سرچشمه رو نمی خشکونیم و فقط مسیرهای حرکت رود رو می بندیم
  • اکبر IR ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
    2 1
    روسیه باید ده ها عدد سوخوی 37 وارد سوریه بکند و با آنها نفس اف 22 های آمریکایی را به شماره بیاندازد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس