کد خبر 814769
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸
مارسلو و کارواخال

افت شدید یک بازیکن اسپانیایی و یک بازیکن برزیلی که فصل گذشته پاس گل‎های بسیاری داده بودند یکی از دلایل اصلی ناکامی این فصل تیم فوتبال رئال مادرید است.

به گزارش مشرق، در حالی که مدافعان، کارواخال و مارسلو در رقابت‎های فصل گذشته نقشی اساسی در حملات رئال مادرید داشتند و ۲۶ پاس گل داده بودند، در این فصل عملکرد فوق‎العاده‏ای نداشته‎اند و این موضوع به تیم زیدان ضربه زیادی زده است.

با شرایط فعلی آن‎‌ها رئال دیگر در کناره‎ها خوب کار نمی‎کند و در این فصل تا اینجای کار بازیکن اسپانیایی ۲ پاس گل و بازیکن برزیلی ۳ پاس گل داده است. این دقیقا همان موضوعی است که باعث سردرد زیدان شده است، مخصوصا که هر دوی این بازیکنان مدت‌ها مصدوم هم بوده‌اند و این کار را برایشان سخت‌تر هم کرده است.

حالا در تعطیلات زمستانی باشگاه امیدوار است که این دو بازیکن به بهترین شکل مراحل ریکاوری را پشت سر بگذارند و کاری کنند تا شرایط برای رقیبان رئال پیچیده شود. موفقیت این دو تضمینی برای موفقیت رئال مادرید است و سرمربی فرانسوی هم به خوبی این موضوع را می‎داند.

این دو بازیکن زمانی که در اوج باشند نه تنها پاس‎گل‎هایی برای هم‌‏تیمی‎ها مهیا می ‏کنند، بلکه بازی را بازتر کرده و باعث می‏ شوند فضای بیشتری در اختیار مهاجمان تیم قرار گیرد. در فینال لیگ قهرمانان سال گذشته هم هر دو عالی کار کردند و زیدان امیدوار است هر دو دوباره فرم سابقشان را پیدا کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس