کد خبر 814147
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲
رئال

جوسو اوراتیا، رئیس باشگاه بیلبائو اعلام کرد رئال می تواند با پرداخت بند آزادسازی کپا او را به خدمت بگیرد.

به گزارش مشرق، کپا آریزابالاگا سنگربان جوان بیلبائو به شدت مورد توجه رئال مادرید قرار دارد و با پرداخت بند 20 میلیون یورویی، انتقال او به برنابئو قطعی خواهد شد.

وی در یک کنفرانس خبری گفت: "هیچ چیزی در مورد کاپا وجود ندارد، زیرا پاسخ قطعی داده نشده است. من اضافه می کنم که این یک فرایند است که بدون وقفه طی 15 ماه ادامه داشته است و زمانی که مذاکرات را از 2 سال پیش شروع کردیم چیزی در مطبوعات در این خصوص نوشته نشده بود.

ما از آنچه که گزارش شده است آگاهی داریم؛ اما هیچ نکته قطعی از سوی مدیر برنامه کپا یا نمایندگان رئال مادرید عنوان نشده و ما در جریان مذاکره کپا با هیچ تیمی نیستیم.

بیلبائو یک باشگاه فروشنده نیست و اگر یک بازیکن می خواهد ما را ترک کند، اول از همه باید جدایی آرزوی او باشد و پس از آن لازم است که باشگاه خواهان او بند آزادسازی را پرداخت کند."

اوراتیا وضعیت کاپا را با فرناندو یورنته که در ژوئن سال 2013 و بعد از توافق در ژانویه قبل از آن راهی یوونتوس شده بود مقایسه کرد و گفت: "ما در آن مقطع مذاکرات طولانی مدتی با یورنته داشتیم؛ اما در نهایت یورنته به ما گفت که خواهان تمدید قرارداد نیست و من نمی دانم چه اتفاقاتی افتاد که او اینگونه تصمیم گرفت؛ اما به هر حال گذشته ها گذشته و ما باید ببینیم چه اتفاقاتی پیش روی ما خواهد بود."

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس