کد خبر 814054
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
ویسی

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: سرمربی آلمانی استقلال 3 سال در خارج از ایران بدون تیم بود، اما حالا در استقلال خوب کار کرده است.

به گزارش مشرق، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال، اظهارداشت: بازی‌هایی که مقابل استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود خاص هستند. همه توجهات روی این بازی‌ها معطوف است.

* استقلال در هفته‌های اخیر جان گرفته

وی افزود: این بازی‌ هم همان است. همه تمرکز دارند تا عملکر خوبی داشته باشند. استقلال در هفته‌های گذشته جان گرفته و حرکت صعود دارد ما نیاز به این حرکت داریم و باید 3 امتیاز را بگیریم. البته محروم و مصدوم زیادی داریم اما تلاش می‌کنیم برنده شویم.

* مقابل تیم شفر، ما هم دست و پا بسته نیستیم

سرمربی استقلال خوزستان در مورد شناختش از استقلال تصریح کرد: در هفته‌های اول چیز خاصی از استقلال ندیدیم اما رفته رفته این تیم وضعیت بهتری پیدا کرد. از لحاظ تاکتیکی و گردش توپ شرایط این تیم بهتر شد. بازی‌های استقلال پخش زنده می‌شود و آنها را می‌بینیم. ما هم تیم دست و پا بسته نیستیم و با تمام وجود مقابل این تیم گردن کلفت بازی می‌کنیم.

* شفر 3 سال تیم نداشت

ویسی در مورد وضعیت وینفر شفر، عنوان کرد: او 2-3 سال تیم نداشت  اما مربی خوبی در کشور خودش است و در ایران هم به نحو احسن کارش را انجام می‌دهد.

* شاید فردا از قلاوند استفاده کردم

وی در مورد جذب قلاوند، تصریح کرد: او از جوانان خوزستانی است. او را در سپاهان جذب کردم که رباط پاره کرد. او را بار دیگر جذب کردیم و اگر شد فردا استفاده خواهیم کرد.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد مبلغ قرارداد این بازیکن خاطرنشان کرد:‌ این موضوع شخصی و مربوط به بازیکن است. قرارداد او هم مثل سایر جوانان است.

* با هر کسی که حرف می‌زنیم، پول نقد می‌خواهد

ویسی در رابطه با عملکرد این تیم در  نقل و انتقالات گفت: با توجه به شرایط تیم در یکی دو سال اخیر با هر کسی حرف می‌زنیم یا درخواست پول نقد می‌کند و یا اینکه تیم ما  را یک تیم سطح پائین می‌داند. این در شرایطی است که قهرمان ایران شدیم و بازیکنان بزرگی در تیم‌مان حضور دارند. در جام حذفی جزو چهار تیم هستیم و مثل چهار تیم دیگر شانس قهرمانی داریم. دنبال  بازیکن هستیم اما متاسفانه بازیکنان پول نقد می‌خواهند. در مورد کلاه‌کج هم باید بگویم او در این تیم بازی کرده و می‌تواند به درد ما بخورد. به بازیکن با تجربه نیاز داریم. هرچند او یک سال و نیم بازی نکرده اما می‌توانیم از این بازیکن استفاده کنیم. فوق تخصص استفاده از این نفرات هستم. 

* بازیکنان جوان بی‌شماری داریم

وی یادآور شد: تیمی که تغییرات زیادی داشته برای رسیدن به هماهنگی دچار مشکلات زیادی می‌شود. تیم ما بازیکنان جوان بی‌شماری دارد. بازیکن جوان یک روز خوب بازی می‌کند مثل یونس دلفی، پور ابوالقاسم و وحید نامداری اما یک روز هم همه چیز وارونه می‌شود و اصلا شرایط خوبی ندارند. باید تاوان جوانی را بدهیم تا تیم درست شود. در کل کار سخت است. بازی های دور برگشت مثل جام حذفی و باید به چشم مسابقه حذفی به آنها نگاه کرد.

* اگر بازیکن داشتم به کولی‌بالی بازی نمی‌دادم

ویسی در پایان در مورد اینکه آیا بهتر نبود به موسی کولی‌بالی به دلیل عدم حضور در تمرینات مقابل تراکتورسازی بازی ندهد، گفت: دفاع وسط نداشتیم و اگر کسی بود این کار را نمی‌کردیم. می‌دانستیم تراکتورسازی بازی مستقیم برای فرزاد حاتمی انجام می‌دهد. به یک بازیکن قد بلند در دفاع نیاز داشتیم. اگر عقیل کعبی بود از کولی‌بالی استفاده نمی‌کردیم. در بازی جام حذفی ابوالفضل اعلایی 15 روز در تمرینات نبود  اما در بازی فوق العاده کار کرد. فکر می‌کردیم کولی‌بالی هم همین شرایط را پیدا کند. شاید او را بیرون گذاشته بودیم الان همه می‌گفتند چرا او که به تبریز آمد را به میدان نفرستادید. این مثل یک هندوانه در بسته بود که باید در بازی نتیجه مشخص می‌شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس