کد خبر 814077
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
هکتور کوپر

طبق اعلام سرمربی تیم ملی فوتبال مصر، این تیم دو بازی دوستانه در پیش دارد اما نامی از ایران نبرده نشده است.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان خودش را برای رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه آماده می‌کند و کارلوس کی‌روش برای حضور قدرتمند در این رقابت‌ها برنامه‌ای را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داده است. در این برنامه برگزاری دیدار دوستانه با مصر به دلیل شباهت آنها با مراکش در دستور کار قرار دارد، اما گویا هنوز صحبتی برای برگزاری این بازی صورت نگرفته است.

هکتور کوپر، سرمربی تیم ملی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره اینکه ایران می‌خواهد پیش از جام جهانی 2018 روسیه با مصر دیداری دوستانه داشته باشد و آیا با برگزاری این بازی موافقت کرده‌اید یا نه، گفت: قرار است دو یا سه بازی دوستانه پیش از جام جهانی داشته باشیم، اما تا کنون فقط دو بازی با پرتغال و یونان قطعی شده است.

سرمربی تیم ملی مصر در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره درخشش محمد صلاح بازیکن تیم ملی این کشور و باشگاه لیورپول انگلیس گفت: محمد صلاح به قسمت مهمی از تاریخ مصر تبدیل شده است. فکر می‌کنم در سال‌های آینده او کارهای مهم‌تری برای کشورش خواهد کرد.

وی درباره سخت‌ترین بازی تیم ملی مصر در جام جهانی 2018 که با روسیه، عربستان و اروگوئه همگروه است، خاطرنشان کرد: اگر از سرمربی عربستان هم سؤال کنید حرف من را تأیید خواهد کرد که دیدار بین مصر و عربستان سخت‌ترین بازی گروه خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس