کد خبر 813941
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
فاطمیون

مراسم تشییع پیکر شهیدان «مهدی خوش‌آمدی» و «خداداد حسینی» در پیشوا و چهاردانگه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مراسم تشییع دو شهید لشکر فاطمیون همزمان با وفات حضرت معصومه (س)  در تهران برگزار می شود.

بر این اساس تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم «مهدی خوش آمدی» روز جمعه هشتم دی ماه از ساعت 10 صبح از میدان امام خمینی (ره) شهرستان پیشوا به سمت حرم مطهر امامزاده جعفر (ع) برگزار می شود.

مراسم وداع با پیکر این شهید بزرگوار، پنجشنبه هفتم دی ماه همراه با نماز مغرب و عشا در حسینیه بنی فاطمه روستای «قراء کرد» پیشوا برگزار خواهد شد.

همچنین پیکر مطهر شهید مدافع حرم افغانستانی «خداداد حسینی» نیز روز جمعه هشتم دی ماه پس از برگزاری نماز جمعه در چهاردانگه، به سمت گلزار شهدای امامزاده عباس (ع) تشییع می‌‎شود.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
    3 0
    خوشابحالشان در این دنیای وانفسا چه هوشمندانه و زیرکانه بهترین و سریعترین و مطمین ترین راه به سعادت ابدی را پیدا کردند و دست از این راه نکشیدند تا به مقصود رسیدند. زرنگ واقعی اینها هستند و هر که جاماند و به دنیا چسبید بیچاره خواهد شد.
    • IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
      1 0
      پيامبر خدا صلى الله عليه و آله ـ در پاسخ به اين سؤال كه زيركترين مؤمنان كيست؟ ـ فرمود : أكثُرهُم ذِكرا لِلمَوتِ و أشَدُّهُم لَهُ استِعدادا . كسى كه بيشتر از همه آنان، به ياد مرگ باشد و خود را براى آن، آماده تر سازد.
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
    0 0
    صلوات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس