کد خبر 813830
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۰
ترامپ

وزیر خارجه رژیم آل خلیفه با تکرار ادعاهای بی‌پایه و اساس علیه ایران، مدعی شد که این رژیم و رژیم‌های متحد آن در برابر آنچه منامه «طرح توسعه طلبانه ایران» می‌خواند، مقابله خواهند کرد.

به گزارش مشرق، وزیر خارجه رژیم آل خلیفه در تازه‌ترین اظهارات، ادعاهای بی‌اساس و همیشگی خود علیه ایران را تکرار کرد.

خالد بن احمد سه‌شنبه در حساب توییتری خود ضمن تمجید از امیر بحرین مدعی شد که ایران به دنبال اجرای آنچه منامه آن را «طرح توسعه‌طلبانه و کینه‌توزانه ایران» می‌نامد، است.

وی مدعی شد که جمهوری اسلامی ایران و اتباع آن ، کسی را که (یعنی امیر بحرین) در برابر این طرح ایستاده، و علیه وی توطئه می‌کنند، می‌شناسند.

خالد بن احمد ادعاهای چند روز پیشین خود را تکرار کرد و گفت که «ایران شیء پایداری است ولی جمهوری اسلامی مسئله‌ای اضطراری، شرایط عجیب و شیء موقتی است».

وزیر خارجه رژیم آل خلیفه با اهانت به جمهوری اسلامی ایران گفت که این کشور اگر از سخنان ما خوشش نمی‌آید، به جهنم، سرش را به دیوار بکوبد، ما و برادرانمان در کمین ایران، اتباع آن و طرح آن در منطقه هستیم».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
    22 0
    چخه
  • IR ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
    14 0
    چخه بی صاحب
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
    0 0
    مورچه چیه که کله پاچه اش چی باشه ! مردک نفهم یکی ادعا بکنه که یک چیزی بارش باشه ، خودت و امیر گامبوتو و ارباب بزرگتون همه کوز پیچ شدین نمی دونین کجا تونو خنک کنید ! هههههههههههههههههه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس